![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mulla oli hitsattuna pitkänmallin mutterit8,8 tangon nokkaan ja vuoden oli paikallaa ilman ongelmia.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Itellä myös hitsattu mutteri kierretangon päähän kun edellinen pultti piti katkaista kun mutteri oli ruostunut tehokkaasti kiinni.
Tangon kovuutta en tiedä, mutta hiukan karkeammalla kierteellä kuin alkuperäinen (ilmeisesti M-kierre nykyään), ja on kestänyt puolisen vuotta. Mutteri siis vain lukittu heppaamalla, ei sulateltu kokonaan tankoa ja mutteria yhteen. Ilkeähän tuo tietenkin on jos ajossa läsähtää toinen puoli etupäästä kenttään tuon takia.. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
nii tosiaan joa ei kieeretangosta tykkää tehdä niitä pultteja niin merkkiliikkeestä luulis saavan tilaamalla myös... hintahan voi olla huima...
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
mikä mahtaa olla td25 koneen vauhtipyöränpulttien kiristysmomentti?
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eihän se oo ku kiristät ne kiinni ristiin.. itte oo ikinä momenttiin vetäny,, kansi on ainoa mikä o momentissa,,,,
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Osaakos joku sanoa minkä väriset johdot menee KC:n tankin anturille ?
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Olikohan...
Olikohan keltanen... Punainen... Vihree... Keltanen tais olla suoraan anturanlaipan kiinnityspultin alle maa... Eli pelkästään anturaan Punanen ja vihree...
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Jokseenkin...
Vanhat patut vetää kg per mm... eli jotakuinkin 10-12kg ois noilla momentti...
Viimeksi muokannut jyrden : 10.03.2012 17:02 Perustelu: Numeron muuttaminen... |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Jotakuinkin kuten jyrden sanoi,pajerossa vedin 140nm,ohje 138nm. Mutta jossei ole varmaa tietoa niin vetää kunnolla vaan kiinni niin pysyy.
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Itse...
Itse (ja ukkokin) pistää noi kii paineilmakoneella kolmosella... Eikä oo mikään irti lähtenyt vaikka noit tulee melkeen kerran kuussa pultattua kii, vaikka aktiiviset korjausajat takana. Oli siis bensa, tai diesel kyseessä...
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Eipä muuten ollu ihan bolt on homma vaihtaa sd tilalle td moottori..
apparinpuolen moottorin korvakko pitää risteyttää sd ja td koneista.. sitte niitä startin sähköjä vähä vielä kattella.. etuakselin palkkki on erillainen,meinas olla tiukka paikka saada alapään kehäpultit paikalleen... kannatttaa muuten laittaa sitte joku 75 mm korikorotus niin lähtee se moottori helpommin pois konehuoneesta....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |