![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
mitäs kautta selvitit?
|
||||
|
||||
|
Olin yhteydessä ex-ex -omistajaan, kun hän olisi halunnut ostaa HJ:n takaisin.
Tiesi auton historian ensimmäisen omistajan ajalta ja kertoili käyttöhistorian omalta ajaltaan. Ex-omistajan kanssa tuli selviteltyä historiaa pitkä pätkä kun auton ostin 2007. On myös kuitteja huolloista koko ex-omistajan ajalta ja on kyllä laiteltu, teetti vielä kaikki huollot Toyotalla.
|
||||
|
||||
|
Kaveri pääs lähtee lämpimäl autol töihin, ku pajottamani webasto rupes jopa toimimaankin.
Jotain ees joskus onnistuukin...
|
|||
|
|||
Omistaja historia selvittäminen
Trafilta saa verkkopankkinaksulla historian rekisterinumeroa vastaan sähköpostilla muutamassa minuutissa, maksokohan jonkun 5 euroa?
http://www.trafi.fi/palvelut/rekiste...t_internetissa MUTTA KUN KYSE ON TRAFI, niin en löytänyt sitä linkkiä mistä pääsee eteenpäin! Löytyy varmaan helpommin googlella, niin sadisti tuo ent. AKE, on että ![]() Mitenhän se meni; että viranhaltijoilla pitää opastaa kansalaista... ![]() Mun hodarissa otetunnus melko pitkällä, ja omistajia 7-8? mutta olen 3 "Omistaja" Ulkomuistista: Toyota, toyota, rahoitusyhtiö, 1.omistaja autoliike, rahoitusyhtiö, 2.omistaja ja Minä auto ensim. "omistajalla" n. 10v ja toisella n.10v ja mulla parivuotta |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
"Asiontipalvelut" ja sen alla "Ajoneuvotiedot", jossa sitten pääseekin valitsemaan eri vaihtoehtoja a 3,5€.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lappareita lainatakseni "no nyt ei vituta yhtään!"
http://www.sm-liiga.fi/sm-liiga.html?pvm=2012-03-15 |
|
|
||||
|
||||
|
Kävin rempasemassa ensimmäiset sauhut tieliikennettä motopyärällä justiinsa äsken, ai että tuntu hyvälle piitkästä aikaa.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
|||
|
|||
|
Sain "tapeltua" oikeuden tehdä sulkuvuorot ylitöinä työaikapankin sijaan... Ei oo taas kyse ku vartin pidemmästä päivästä mutku työaikapankki toimii ainoastaan 1:1 periaatteella, niin käy periaatteiden päälle et ilmatteeks ei töitä tehdä =)
|
|
|
|||
|
|||
|
Tuli otettua hyväksi todettu(polettu) emäntä takasi vuoden vaihteessa, tuntuu homma toimivan paremmin ku hyvin. Tämä lisää motivaatioita muihinki hommiin kun ei tartte vaan ryypätä ja kulkea kylällä naisten perässä
Joten motivaatio auton laittoonki nousee ja jotain saa siihenki aikaseksi. Vieläku työpaikkaa sais vaihtaa oman alan hommiin joista sais kunnon palkan niin mikään ei vituttais!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |