![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kyllähän niillä suksilla pääsee monasti pitemmälle suolla kuin maasturilla<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>, mut meillä päin lunta on sen verran vähän et suksiminen on turhan raskasta.<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>. joten en jätä tarjousta tällä kertaa, kiitos Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| löytyykö keltään tietoa HJ:n rengas asiaan | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 16.06.2004 14:37 | |
| M: asiaan kuulumaton MB300D | neli.veto | O/M/V Muut | 0 | 16.05.2004 19:35 |