![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaatuko Drinkki lattialle? -Vai ollaako sitä Ameriiikoissa...? ![]() -Vai sekä että..
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on HJ:n aukoton historia tiedossa!
Ihan hauska tietää missä ja kenellä auto on pyörinyt.Olen vasta neljäs omistaja, ei paha.
|
||||
|
||||
|
mitäs kautta selvitit?
|
||||
|
||||
|
Olin yhteydessä ex-ex -omistajaan, kun hän olisi halunnut ostaa HJ:n takaisin.
Tiesi auton historian ensimmäisen omistajan ajalta ja kertoili käyttöhistorian omalta ajaltaan. Ex-omistajan kanssa tuli selviteltyä historiaa pitkä pätkä kun auton ostin 2007. On myös kuitteja huolloista koko ex-omistajan ajalta ja on kyllä laiteltu, teetti vielä kaikki huollot Toyotalla.
|
||||
|
||||
|
Kaveri pääs lähtee lämpimäl autol töihin, ku pajottamani webasto rupes jopa toimimaankin.
Jotain ees joskus onnistuukin...
|
|||
|
|||
Omistaja historia selvittäminen
Trafilta saa verkkopankkinaksulla historian rekisterinumeroa vastaan sähköpostilla muutamassa minuutissa, maksokohan jonkun 5 euroa?
http://www.trafi.fi/palvelut/rekiste...t_internetissa MUTTA KUN KYSE ON TRAFI, niin en löytänyt sitä linkkiä mistä pääsee eteenpäin! Löytyy varmaan helpommin googlella, niin sadisti tuo ent. AKE, on että ![]() Mitenhän se meni; että viranhaltijoilla pitää opastaa kansalaista... ![]() Mun hodarissa otetunnus melko pitkällä, ja omistajia 7-8? mutta olen 3 "Omistaja" Ulkomuistista: Toyota, toyota, rahoitusyhtiö, 1.omistaja autoliike, rahoitusyhtiö, 2.omistaja ja Minä auto ensim. "omistajalla" n. 10v ja toisella n.10v ja mulla parivuotta |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
"Asiontipalvelut" ja sen alla "Ajoneuvotiedot", jossa sitten pääseekin valitsemaan eri vaihtoehtoja a 3,5€.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lappareita lainatakseni "no nyt ei vituta yhtään!"
http://www.sm-liiga.fi/sm-liiga.html?pvm=2012-03-15 |
|
|
||||
|
||||
|
Kävin rempasemassa ensimmäiset sauhut tieliikennettä motopyärällä justiinsa äsken, ai että tuntu hyvälle piitkästä aikaa.
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli keskimmäinen on oikea vaihtoehto.
|
||||
|
||||
|
Nyt sai tänne korpeenkin valokuidun. Näkkyy nyt kaapeli tv.t ja nettikin tais hieman parantua. 2megasta -> 30-40megaan
|
||||
|
||||
|
Röissä oli purettu varaston katosta jotain sähkökiskoa,purettiin ne(isännän luvalla) ja kuorittiin kaapelit. 430 kiloa a-kuparia ja parisataa kiloa rautapitoista alumiinia,tuntui aika kivalta.
|
|
|
||||
|
||||
|
10 Päivää vapaata alko tänäp
|
||||
|
||||
|
11,5pvä töitä ja alakaap pitkät vapaat
|
||||
|
||||
|
Koira sai pillua, makaa nyt vaa tyytyväisen eikä intoile tai tingi mitään.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |