![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
![]() ![]() ![]() Tästä se on lähdettävä purkuhommiin
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
|
|
||||
|
||||
|
Ei mulla ole ikinä punnittu normi vuosikatsastuksessa, enkä kyllä ole kuullut että kellään muullakaan olisi
![]() Eriasia jos muutosktsastaa jotain joka painoon vaikuttaa oleellisesti (esim. aura) |
|
|
|||
|
|||
|
Rovaniemellä roi asema jossa käytin lj:tä vuosikatsastuksessa pari vuotta sitten niin sielä katsastus mies ilmoitti että lj on sata kiloa kevyempi mitä sen pitäisi painaa. En tiä oliko puntari iskarin testaus laitteessa vai siinä kun se ajo nosturin päälle.
|
|
|
||||
|
||||
|
jaa että tämä on palstalaisen auto.
mulla on se musta rocky torniossa katellaan joskus kahvilla tossa teboililla mulla on vaikka minkä laisia osia näihin olen kaksi purkanu osiksi ja yhellä ajellu.
|
||||
|
||||
|
Onhan se juu.Oot tullu sillä rokillas monta kertaa vastaan tuossa Hellälän suoralla lähellä K-Market Kirsikkaa.(Ei oo sitten mainos
![]() ).Ei muutako lapasta ylös ja ilman muuta joutas porista teboilillaki jos sulla osaaki tuohon löytyy
Mitsubishi Pajero 2.8td -92 Nykyinen ![]() Mitsubishi Pajero 2,5td ic -90 (Entinen) Nissan Patrol 3,3d -83 (entinen) Suzuki Sj410 -83 (entinen) Landrover Freelander -98 (Entinen) Daihatsu Rocky 2,8D -87 (Entinen) |
|
|
||||
|
||||
|
mä asun tässä sadan metrin päässä tepoilista.
|
||||
|
||||
|
Eikös ollukki sulla taikahattu tännään kävelykaun pääsä parkisa?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan daihatsu rocky | Rekisteröimätön | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.01.2011 13:07 |
| Myydään / Vaihdetaan Daihatsu Rocky | matvei | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.04.2010 19:12 |
| M: Daihatsu Rocky 2,8 -89 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 18.01.2008 19:33 | |
| m daihatsu rocky vm.89 | daihatsudude | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 01.08.2007 21:40 |
| M: Daihatsu Rocky | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.07.2007 14:18 | |