![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Ei näkynyt mitään vikaa renkaissa. ![]() Pitänee mitata onko sylinteri/sylinteriputki pyöreä ja tilata uuden renkaat. Oisko kone lämmennyt tms että keskimmäiset 2-3 sylinterit kehnommat? Männänrenkaista kuulema lähtee pänni pois jos kuumenee liikaa. Tietty täytyy katsastaa venatkin voihan nekin vähäsen vuotaa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Kyllähän tuosta vielä suhtkoht tiivis kone tulee rengastamalla kunhan sylinterit ei ole oikein pahasti kuluneet.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sylinteriputkissa ei minkäänlaista pykälää. Mittasin nuo ja kahdessa keskimmäisessä 0.08mm ja 0.06mm soikea. Kahdessa reunimmaisessa jonkunverran vähemmän.
Etsin netistä että toyota ilmoittaa max lukemaksi 0.1mm ja 60 tkm ajetussa testicorollassa oli vastaavat arvot samoissa keskimmäisissä sylinterreissä. ![]() Eli jos ton putken hoonaisi kevyesti ja laittaisi uudet renkaat? Omituista...luulisi koneen olevan ihan timmi. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Nyt on uudet renkaat, kansipahvi ja kk-laakerit. Pytyt hoonattu,venat hiottu ,uudet ohjurinkumit. vaan... samaa tekee
![]() Mitatut ohivuodot 3 sylinterissä alle 10% yhdessä 18% mutta saattaisi vuotavan imuventtiilistä....muutokset eivät juuri vaikuta onko mäntä ylhäällä vai alhaalla kun jaksaa vaan pitää konetta paikallaan. Nämä siis lämpimällä koneella. En nähnyt kannessa mitään vikaa saati lohkossa.. Epäilen siis vieläkin että venakoppa nyt vain täyttyy syystä että nostimissa on jotain eroa? Paikallaan oleva on uudemmasta terranosta ja irrallinen on vanha tosi kulunut nostaja. Muuta eroa en nostajista tai nostajien tangosta löydä kuin tuon palan muoto. Pitäiskös kannen öljykanavassa joka tukee nostajien pukkiin olla jokin pilli ahdistamassa öljyntuloa? Niin ja miksi huohotin täytyy olla venakopassa..miksei kampikammiosta lohkon kyljestä kuten muutenkin. Auttakee... ![]() Viimeksi muokannut Tomis1 : 14.03.2012 21:20 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Arvatkaapas mikä mokkula on laturin päässä ja josta menee ja tulee öljyletku?
Ja mitä tapahtuu kun se kuumenee kun imupuoli ei ole tulpattu? |
#6
|
|||
|
|||
![]() Alipainepumppu....
Alipainepumppuhan se siellä on... Ja ilmeisesti puhaltaa paineet väärään paikkaan kuumana..
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Purin testimielessä alipainepumpun pois ja tulppasin reiät. Nyt huohotusta saa lähes etsiä ![]() Mutta otti se pitkään ennenkuin löytyi..toivottavasti jollekkin apua. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Koska pumpun tarkoitus on tehdä alipainetta niin normaalitoiminnassa ilman liike loppuu kun alipainelinjaan on alipaine saatu. Satunnainen jarrun painaminen ei paljoa tilannetta muuta mutta jos pumppu yrittää muuttaa koko maan ilmakehän alipaineiseksi niin saattaapi tulla ongelmia... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n ohjaustehostimen ongelmat | Kuuno | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.10.2008 17:25 |
Hj 61 kytkin ongelmat? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 19.11.2007 15:52 | |
OZI:n ongelmat | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 21.02.2007 06:00 | |
verkko-ongelmat | Lars | Chit-Chat | 5 | 21.04.2005 23:33 |
ERILLAISET ONGELMAT | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.08.2004 12:33 |