![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Aika kallistaAsiaa!! Eli ML.n etupään vuosihuollot maksaa n. 2616e, kun joutuu kaiken neljäkertaa vuodessa vaihtamaan! Lisää faktaa, esim. oikeista käyttökokemuksista ja kustannuksista. TEMÄHIK
|
|
|||
|
|||
![]()
Hieno topiikki!
Asiantuntijat asialla! Lisää samanlaisia! Ehdottomasti ykköstietäjiä ML:n käyttäjiä ja omistajia! Höpö höpö! |
|
|||
|
|||
![]()
Mikä on suurin rengaskoko jonka saa leimattua ML:ään?
|
|
|||
|
|||
![]()
Mitä olen läheltä seurannut ML:n omistajia niin hyvin kestävät kun ajelee hyvin aurattuja teitä eikä hanki vetokoukkua. Vinkkinä vielä, että jättämällä ML:n autotalliin ja kysymällä kyytiä kavereilta saa sen kestämään vielä pidempään. Autot kestävät todella hyvin jatkuvaakin käsinpesua ja murheita on vain voimansiirrossa ja moottorin polttoainejärjestelmissä ja jarruissa. Pikkujuttuja.
Auto sopii hyvin varakkaalle omistajalle, saa hänen varakkuutensa kiertämään muidenkin hyödyksi |
|
|||
|
|||
![]()
Höpö höpö!
|
|
||||
|
||||
![]()
270CDI:ssä polttoaineongelmia, eli ei tahdo käynnistyä sopivissa olosuhteissa.
Suuttimien O-renkaat fuskaa nokea jne venttiilikoppaan ja siellä tapahtuu aika ikäviä asioita, kun se öljyn kanssa mönjäytyy. Jo öljynvaihtovälillä tapahtuu aika paljon. Gen1:ssä satunnaisesti joissain yksilöissä pirusti sähkövikoja, joille todella hankala löytää syytä. Huhu kertoo, että on olemassa viattomiakin yksilöitä, joilla ajettu yli 300tkm. -P-
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Räjäytyskuvia mersusta | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 23.06.2015 07:30 |
Mikä kosahti Mersusta? | Tapsa | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 16.10.2011 19:01 |
Mersusta loppuu joustot! | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 26.02.2008 20:41 |
Mersusta huoltoauto | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.04.2006 17:24 |
Mersusta | Masi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.11.2005 18:07 |