![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Jotku äiten pikku kullannuput toteuttanu ittiänsä pommitalon pyöräkellarissa, kaikki paskaks ja muutama fillariki siinä mukaanluettuna mun pubikulkine, millä mä nyt huristelen kesällä messilän pubii!? Perkele ku ei niitä saa edes lyödä!!!
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Emännän likka (7v) oli isänsä luona viikonloppuna. Se "isä" on sellainen pelle ettei kyllä yhtään piittaa likasta. Tämän "isä" nykyinen akka on sitten täysi kusipää. Tyttö pelkää heillä olevaa ajokoiraa aivan helvetisti. "Isä" oli luvannut tehdä asialle jotain mutta ei sitten tehnytkään. Tämän "isän" akka oli sanonut tytölle että jos äiti vielä kerrankin puuttuu tähän koiraongelmaan niin hän suuttuu tytölle.
![]() Tyttö tulee aina surullisena kotiin kun "isä" on vain juonut kaljaa ja sen kusipää akka on vain huutanut likalle. Likka menee kuulemma aina johonkin komeroon piiloon kun huuto alkaa. Mua vituttaa nyt niin lujaa että olen miettinyt että paljonko tulee linnaa jos pikkuisen hoitelen asioita... Vai onko mitään muuta keinoa? Puhuminen ei toimi. Sossu ei tee mitään. Ongelmaa pahentaa yhteishuoltajuus. Polvet murskaksi? Vituttaa!
|
||||
|
||||
![]()
Talvilomaviikko menossa ja koko perhe sairastaa influessaa. Ei tarvi viettää aikaa tallissa Jeeppiä rakentaen eikä lasten kanssa puuhaillen. Vituttaa.
|
|
||||
|
||||
![]()
vituttaa kun koko työpäivä meni vituilleen sen takia että livautin hodarin ojaan mökkitieltä päätielle ajaessa, vaihtelen noita sähkömittareita ni joutuu aika korvessaki välil olee ja takasinpäin tultaessa sitte oli tuuli pöllyttäny 20-30cm lunta tielle ja ei nähny oikein että missä menee tie ja missä oja, niin kauan meni hyvin kunnes tuli sitte ajettua liian lähelle sitä ojaa ja siellä oltiin sitte... puoltoista tuntia vinssaamista ja lapiointia että pääs pois
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
-työt
-rahat -epäkohdat omassa terveydessä |
|
||||
|
||||
![]()
Se, kun ei pääse mihinkään töihin opiskelujen oheksi... Opiskelemista on yleensä 7.00-15.00 Eli puol 6 aikaan herätys, ja kotona jälleen n. 4 aikaan...
![]() Ja pittees sitä rahhoo jostai pierasta kun ei tunnu puussa kasvavan.. |
|
||||
|
||||
![]()
Muillakin... Selkä ollu jumissa muutamia päiviä, mukava köpötellä kippurassa. Tohtori soitti viime viikolla, jotta ranne on sökö, ei voi ees leikata kasaan! Wuhuu kulunut jo nyt, ikää onkin mittarissa jo 25.. Huomenna tietää sitten vailla 2 onko miten pitkät lomautukset vai tuleeko kenkää, ei kyllä sekään lopulta niin kauheasti ahdistaisi
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |