![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pakko on kehua noita Malatestan Kaimaaneja jokka itellä patukan alla... Ja pystyy kyllä ajaa maantielläkin, eikä oo edes pahat.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() renkulat 235/85/16
Insa sahara tai traction trac tai jotain sinnepäin mitä leveemmät sen huonommin menee vastustaa liikaa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() oon kans huomannu ihan saman mut sano se noille islantilaisillekki ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Niin, ei sen tartte aina pohjia myöten mennä. Ei niin äkkiä ahista akselitkaan menoo.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
eikös tässä nimenomaan haettu umpihankirengasta?varmaan kulkis tossa hangen päällä 205 kesäpyörällä jos kestäs hanki. kumho kl71 33" oli hj alla, minun mielestä eteneminen oli kohtuu hyvää.kuvio pysyy hyvin puhtaana kun antaa kierrosta
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Muutenkin meikäläisellä on ilmeisesti vanhaa tietoa kun joka paikassa sanotaan että kun antaa happea niin pääsee tai kuvio puhistuu tms. Ite oon kyllä menny mielummin hangessakin hiljaa kuin liian kovaa. Tosin oon jo aika laiska lapioimaan tai vinssamaan. Vaan meni jo ot:ksi. Mutta oma suositus on edelleen ketjut. Jos hyviä umpihankirenkaita olisi olemassa niin niitä olisi varmaan mettäkoneissa ihan tehasasennuksena. Nuo islantilaiset ei kyllä tiiä mistään mitään kun tommosilla renkailla ajelee,tai sitten ne ei vaan osaa suomea. Niin ja intiissä tuntui ainakin semmoset masit menevän paremmin lumessa missä oli ne nokian talvipintaiset kumit kuin palarenkailla olevat. Tai ainakin siltä niillä vähillä ajoilla tuntui.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ite oon huomannut, että leveellä kumella jos ajaa niin monesti pääsee aika pitkälle just hiippailemalla ja välillä hieman peruuttaen mutta jyrkissä mäissä joutuu hapettaan ja silloin boggeri kyllä puree melkoisen hyvin tai sitten jos aikansa hiippailee ja meinaa jäädä kiinni niin kyllä hapella kuitenkin taas saa avattua uraa sen verran, että pystyy peruuttaan ja tamppaamaan uraa. muutaman kerran on ollut vastassa liukkaaksi sudittu mäki niin boggerilla ja pienillä paineilla siitä on ite päässy aika sievällä kaasunkäytöllä autokin on kyllä suht painava.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitkä renkaat hj:seen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 06.04.2010 22:52 |
Mitkä Renkaat? | LENNY | Chit-Chat | 6 | 07.11.2005 18:57 |
Syvään lumeen parhaat? | Jull | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 26.09.2005 17:25 |
Mitkä renkaat? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 21.02.2005 00:38 | |
Mitkä renkaat nää on? | kumilusmu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.12.2003 16:53 |