![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#276
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
joo, samalla tilaan noi ristikot ku tulee takuuseen uus vetari niin kyllä siihen pakettiin tommosetki mahtuu Viimeksi muokannut Rytari : 23.02.2012 23:26 |
#277
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Haluutko rahat etukäteen, vai sumpuloidaanko sitten kun ne on täällä niin näkee tullit, alvit. yms. kulut?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#278
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#279
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
#280
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Karuhko sätös.. ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#281
|
||||
|
||||
![]()
Minulla oli aikaisemmin Bilteinin 5100 iskarit edessä tappi-lenkki -kiinnityksellä, enkä huomannut mitään ongelmaa kiinnityksen kanssa.
|
#282
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#283
|
||||
|
||||
![]() suuttimet vaihdoin, piti niin vasta nokaa vaihtaessa se tehdä mutta kun eipä tossa ny mittän muutakaan ollut ku töihin menoa odottelin. vaijerit irti, parit johdot ja sitte pääsi tota bensalinjaa irrotteleen, meinas olla vähän aika ja poika tarttuttanut o-renkaat, pientä väkivaltaa käyttäen sai osat erilleen. uus ja vanha, kumpi on kumpi... suuttimet on paperilla saman virtauksen omaavia mutta uudessa on tosiaan toi 4 reikänen kärki vanhan yksilmäsen sijaan |
#284
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Sitten jos jaksat Googlettaa tai muuten vain selailla, niin jenkkien piratesta löytyy XJ:n kaaria ihan pilvin pimein kaikkina mahdollisina eri variantteina ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#285
|
||||
|
||||
![]()
lube lockkerit tulollaan
jos mä edes tähän saan kaaria aikaseksi niin ne tehdään korin säästämiseksi, ei niinkään mitään kilpailuajatusta silmälläpitäen.... |
#286
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#287
|
||||
|
||||
![]()
Kauan jo pitänyt tehdä pieni alahuuli jatkeeksi vinssipuskurille ettei koneen etupää olisi niin alastomana ja altiina kaikille risuille ja muulle. Nyt kun lunta on niin paljon että se tunkee konehuoneeseen, moniurahihnan väliin niin pakko oli saada jotain aikaseksi. Keulan mittailulla +Mpartyn kuvia vähän vakoilemalla ja aipinoimalla päädyin tommoseen kevytversioon.
3mm levystä pikkusen kanttaamalla tuli itse levy,30mm suoraa, 25 asteen kulma. Takareunaan 30x30x4 kulmarauta ja pari latanpätkää millä kiinnitys koriin, leveys 830-850mm Vinssipedin päähän meinasin ensin laittaa jotkut hienot uppokantanaulat, mutta jos ne raapii kiviin sököksi niin ei ikänä auki. Noissa tavallisissa kuusiokannoissa voi olla jotan toivoa. M6 etureunassa, pari M8 korin puoleisissa latoissa, kohtuu jäykkä, painoa ei tullut juurikaan, kestosta ei vielä tietoa ![]() Viimeksi muokannut Rytari : 02.03.2012 14:12 |
#288
|
||||
|
||||
![]()
tallia siivosin, nurkista löytyi tommonen
lehmän vanhan taka-akselin traction bar, heti syttyi idealamppu, jeepistähän tollanen puuttuu hyllystä löytyi vielä yhdet traction bar korvatkin, tosin mallia toyota lukkoakseli mutta leikkaa ja liimaa operaatiolla siitä tuli ihan käypänen tommosen mopar-akseliin missä on kevyt akselitrussi tanko oli jo valmiiksi tehtaalta vääntynyt mutkalle joten se suuntas sopivasti tonne keskemmälle autoa, aivan kardaanitunnelin viereen joten hitsuuttelin vaan siihen tunnelin kylkeen 3mm levystä vahvikkeen ja liimasin puslan siihen kiinni. torque steer (taka-akselille kohdistuva vääntö ohjaa autoa) pitäis lisääntyä kun traction barin tekee kuskinpuolelle akselia, mutta multa ainaki hävis se automaattinen ohitusavustin, ennen kun takavedolla runttas lapun lattiaan 7-80 vauhdista niin jeeppi hyppäs vastaan tulijan kaistalle (ja löysätessä palas takasin), nyt se ei kyllä vetele mihinkään, myös etenkin pakilla vaivannut akselin pompottaminen tietysti loistaa poissaolollaan. mitäs tässä tapahtuu ? |
#289
|
||||
|
||||
![]()
on sulla nopee jeppi...
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
#290
|
||||
|
||||
![]()
Sun jeeppi ottaa yli viistonnia jenkaa, vaikka pitkät valot on päällä..?
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#291
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
onkohan noissa jollain huippunopeus rajotettukkin, vakiovälityksillä ja pikkupyörillä kiitorataa joskus mittasin, silloin ei toki jaksanut 4:lla vetää rajottimelle mutta kyl se vauhdin toppas kolmosellakin sopan saannin lopettamalla |
#292
|
||||
|
||||
![]()
milläs muuten ootte saanu pysyyn äänenvaimentimet ehjänä
kysyy epätietoinen nimimerkillä "kolmas jo menossa" |
#293
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() edit: Niin juu, on tuossa minun 5.9 Grandissakin rajoitin, taitaa olla samoten jossain 114-116mph tietämillä. Enpä minä ole kyllä sillä koskaan ajanut kuin ~160km/h (kun oli vielä vakio), mutta tuntui siinä kulkupuoli riittävän vielä ripeämpäänkin menoon. Tosin ei se kovin nautittavalta enää tuntunut jäykkäakselisella lotjalla, joten olen sen jälkeen pitäytynyt nopeuksissa 120km/h tai alle. Hetkellisen kulutuksen mittaria en edes uskaltanut vilkaista ![]() Hyvä kysymys, Grandistä meni alkuperäinen höpinäpönttö vissiin ekalla tai tokalla (oikeasti helpolla) reissulla lyttyyn, hieman kolmannen jälkeen se tippui kadulle kun heitin työkaveria kotiin. Nykyinen pönttö on pysynyt ehjänä, mutta putki ottanut kiinni edempää ja vuoti pakosarjojen ja alastuloputkien liitoksesta. XJ:ssä taisi mennä vain yksi pönttö kun se oli vielä matalampi joskus. Siinä vaiheessa kun nyhdin katalysaattorin irti, niin laitoin pöntön mahdollisimman ylös ja eteen, osittain keskipanssarin suojaan muistaakseni. Ei ollut koskaan ongelmia sen jälkeen vaikka miten raapi maha kivikoissa - ennemmin rikkoi takakardaanin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 05.03.2012 00:36 |
#294
|
||||
|
||||
![]()
no ilta-ajatellaan ja spekuloidaan vähä vaikkei sillä mitään väliä olekkaan mutta ompahan jotain mistä väitellä
![]() en tiedä todellisesta mittarivirheestä muttatestailin tiellä noita vauhtijuttua että jokainen 10 mailia mittarissa oli aika jämptiin 14 km/h lisää gepsillä..35 mailia oli 46kmh 45 mailia oli 60kmh, 55 mailia oli 74 kmh toi viisari kävi siellä mph tekstin kohdalla, arviolta sama matka kun mittarissa on 25-75 eli 50 mailia, 75 + 50 on 125mph 10 mailia oli siis 14 kmh, sitte 55 oli tiedossa, eli 74 kmh, 125mph - 55 mph = 70mph, siis 55 lisää se 70 mailia, eli 7 kpl kymmenen mailin lisäyksiä a. 14 km/kpl 7x14kmh tulee 98 kmh, 74+ 98 kmh.. ei ikänä... en halusta veisi änkkäriä sinne panssarin juureen, siellä tuntuu olevan lämmintä jo riittäämiin muutenkin, palaa vielä jotain joku päivä, kurakaukalomatto kun tosiaan suli jo sieltä apparin puolelta. Viimeksi muokannut Rytari : 05.03.2012 15:24 |
#295
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ota matot pois ja sudi pakosarjamaalit lattiaan, luulisi kestävän ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#296
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mut ku pikkupyörillä näillä välityksillä se vauhti tuli vastaan jo 140 kohdalla viimmeks, isoilla en oo viittiny enkä päässy kokeilee oikeesti mihkään. hmm, vois sinne kyl jonku lämpösuojan koittaa väkästelläkki, vaikka vaan isompaa putkee halki ja kylkeen kiinni, on mulla maalit pysyny mutta on nii kamala ku kesken hankiajon tunkee semmosen kitkerän harmaan savun koppiin ku appari ei huomaa sirtää kenkää ajoissa ![]() joto timo oot huomannu lontooversion tästä topickista? Viimeksi muokannut Rytari : 05.03.2012 01:39 |
#297
|
||||
|
||||
![]()
Jaa eipä ole silmään osunut.. milläs foorumilla?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#298
|
||||
|
||||
![]() |
#299
|
||||
|
||||
![]()
Eikun se oli vastaus sun kysymykseen, että mitä kuvassa tapahtuu. En muuta keksiny, kun ei siinä mitään tapahtunu.
![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#300
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
muistinko jo muuten mainita että mikä on se todennäköisyys osumatarkkuuteen kun hioo maalia pois akseliputkesta kovan laikan kärjellä että hälppäsee konetta pois nostaessaan ohimennen jarruletkuun... Viimeksi muokannut Rytari : 05.03.2012 11:28 |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |