![]() |
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ruotsi kaataa jenkit kevyesti välierissä ja menee finaaliin! Heja Sverige!
![]() -- EP "Älä keitä karitsaa emänsä maidossa." – 2. Moos. 23:19 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| asikainen voitti | HV | Chit-Chat | 3 | 01.02.2008 22:51 |
| onneksi parempi voitti | petri.s | Chit-Chat | 30 | 01.02.2006 12:20 |
| Meikä voitti!!!!! | Jare | Chit-Chat | 10 | 03.06.2005 06:03 |
| FormulaOffroad Vormsund/ Miikka voitti! | Kentsu | Tapahtumat | 24 | 31.05.2005 20:22 |
| Kimi Räikkönen voitti | petris | Formula 1 | 2 | 07.04.2003 15:44 |