Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.02.2012, 19:16
Racingrabbit:n Avatar
Racingrabbit Racingrabbit ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 27.01.04
Sijainti: Sastamala
Viestit: 4.018
Perusasetus

Pari vihreää V8 EFi Discoveryä.

  #2  
Vanha 23.02.2012, 19:24
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.674
Perusasetus

Tommonen FJ Cruiserin tilalle. Kumma miten 35x12.5 kumit voi näyttää pieniltä

  #3  
Vanha 23.02.2012, 21:30
KoniJeep:n Avatar
KoniJeep KoniJeep ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.10
Sijainti: Halinjälvi / Pohjois-Kaljala
Viestit: 1.911
Perusasetus

Kiinalainen Kaluloota iikoohoolta...
__________________
Jeep


ISORY
  #4  
Vanha 25.02.2012, 17:37
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Tyrolitin 230mm katkasulaikkoja laatikollinen (25kpl). 170osanen poranterälajitelma (1-10mm) pinnotettuna ja peltilaatikossa. 3M:n raitisilmamaski (ilmastoitu siis) ja tän mukana tuli sit visiirejä nippu (niin alus tummuus 1,7 (keltanen), kuin päällisiäkin (DIN8/10)).
  #5  
Vanha 25.02.2012, 18:27
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Uaz uusi jarrutehostin,jarrupääsylinteri yms muuta pientä.. Paketti tuli bulgariasta viikossa
__________________
KEHRUU-RACING
  #6  
Vanha 25.02.2012, 18:39
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Tyrolitin 230mm katkasulaikkoja laatikollinen (25kpl). 170osanen poranterälajitelma (1-10mm) pinnotettuna ja peltilaatikossa. 3M:n raitisilmamaski (ilmastoitu siis) ja tän mukana tuli sit visiirejä nippu (niin alus tummuus 1,7 (keltanen), kuin päällisiäkin (DIN8/10)).
Olikos kuinka kallis toi raitisilmamaski?
  #7  
Vanha 25.02.2012, 19:04
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Sopivasti...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuso4x4 Näytä viesti
Olikos kuinka kallis toi raitisilmamaski?
Sopivasti hintaa... Ku joutu ostaan sen puhallin ja suodatin yksikönkin siihen... Hinnat selviää kauppiailta, kun saan korjaamoalennukset osista ja tarvikkeista, sekä koneistakin saan alennukset. Siis mikäli ei oo tarjous/kamppanjatuotetta, vaikka joskus kyllä saa nopistakin pikkusen hintaa alas.
  #8  
Vanha 25.02.2012, 20:18
Aaltonen:n Avatar
Aaltonen Aaltonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 27.09.10
Sijainti: Karuna
Viestit: 344
Perusasetus

Offi bertta ja ransiitti
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:41 (GMT +2).