![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Pari vihreää V8 EFi Discoveryä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tommonen FJ Cruiserin tilalle. Kumma miten 35x12.5 kumit voi näyttää pieniltä
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Kiinalainen Kaluloota iikoohoolta...
__________________
Jeep ISORY |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Tyrolitin 230mm katkasulaikkoja laatikollinen (25kpl). 170osanen poranterälajitelma (1-10mm) pinnotettuna ja peltilaatikossa. 3M:n raitisilmamaski (ilmastoitu siis) ja tän mukana tuli sit visiirejä nippu (niin alus tummuus 1,7 (keltanen), kuin päällisiäkin (DIN8/10)).
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Uaz uusi jarrutehostin,jarrupääsylinteri yms muuta pientä.. Paketti tuli bulgariasta viikossa
__________________
KEHRUU-RACING |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
|||
|
|||
Sopivasti...
Sopivasti hintaa... Ku joutu ostaan sen puhallin ja suodatin yksikönkin siihen... Hinnat selviää kauppiailta, kun saan korjaamoalennukset osista ja tarvikkeista, sekä koneistakin saan alennukset. Siis mikäli ei oo tarjous/kamppanjatuotetta, vaikka joskus kyllä saa nopistakin pikkusen hintaa alas.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Offi bertta ja ransiitti
|