![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() joo 404:nen missä on kilven mukaan 406:sen ohjaamo. ja tosiaankii kutonen on vaihettu diesel vitoseks mut nyt polttaa sit kutos diesel jos se voima sit rupeis puhumaan ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
tuossa youtube video, jossa 404 ssa on japanian kuutonen adapterilla...
http://www.youtube.com/watch?v=JWu90pgboiU EDIT: onhan niissä muuten startitkin sitten eri puolilla kun tarkemmin kattelee, ja voip tulla 603 sen imusarjan puolestakin ahdasta... tuolla hienoa 617 n sovitusta 404 seen http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm melko savotta taitaa olla se 603... ota voimaa siitä 617 sta ulos
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 22.02.2012 00:00 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
nii no ois kyllä jouten sst turbo 617 konekkii millä ei oo ajettu vielä 100tkm.
se on ilmeisesti joku vaihtokone ruotsin "veholta". en tiiä sit oisko se riittävän ryhdikäs vai liekkö sit jotai muita ideoita, ainakii vaparina on tuskasen laiska. |
#4
|
||||
|
||||
![]() kone
itsellä oli mokki mersun vitosella sovitettuna (pystykone) hengetön oli ,sitten vaihdoin patrollin 3,3d niin johan alkoi tapahtua, ei se välilaipan teko niin ihmeellistä ole!! ja saahan konetta siirrettyä taaksepäin monta senttiä, itse siirsin noin 25cm taaksepäin,kytkinakseli on helppo muokata mieleisekseen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
imusarjan muovailu ei oo ongelma mut mitenhän se startti sit? kuinka pitkä se 603:nen on? nii ja eiks tuon kajuutan alle oo om352:nenkii laitettu 406 mallissa? luulis sen olevan kaa aika iso murikka ku on 5.7 kuutonen Viimeksi muokannut chief360 : 22.02.2012 16:42 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kestääkös nää raudat kopin kippaamisen vai ovatko jopa ihan sitä varten??
molemmin puolin tämmöset on ja rungossa on paikka mihin voi pultata. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo kyllä se 603sopis mun mielestä paremmin sinne kun 617, ainakin omassa ahdistaa startti tossa vitosessa.Kutosessa ei sitä ongelmaa kun on tilavammalla puolella. 404 konehuoneessakin näytti olevan tilaa kun kurkkasin.
Nyt sovitettu canterin koneen tilalle 617, joka vaihtuu 617A:an heti kun rojut tulee koneistamolta.Tosin pummpu pitää vielä lähettää päivitettäväksi. sorvasin keskitys adapterin eilen yöllä, tänään asetelman pinnan sorvaus että kytkin pitäis jotain sit pääsee niputtaan ehkä ens viikolla. Niin Tossahan on katkastu mogin oma koppa ja naitettu siihen 617 alukytkinkoppa, painoo tais säästyy taas huomat 5kg ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
tämmöinen adapteri manuaalilootan kytkinkopalla ni homma helpottuu kummasti kutosen sovituksessa.
mikähän kytkin ois sit helpoin laittaa? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
olikos se 404 levy 228 mm ? sepä taitas mennä 603 asetelman kanssa aika helpolla, jos paksuus on sinnepäinkään, simmaillen toki
-HeikkiL- varmaan on tällä hetkellä viisain nuiden levyjen kanssa, ihan tuoretta dataa aiheesta ???
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |