Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.02.2012, 22:21
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

joo 404:nen missä on kilven mukaan 406:sen ohjaamo.
ja tosiaankii kutonen on vaihettu diesel vitoseks mut nyt polttaa sit kutos diesel jos se voima sit rupeis puhumaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.02.2012, 23:25
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

tuossa youtube video, jossa 404 ssa on japanian kuutonen adapterilla...

http://www.youtube.com/watch?v=JWu90pgboiU


EDIT: onhan niissä muuten startitkin sitten eri puolilla kun tarkemmin kattelee, ja voip tulla 603 sen imusarjan puolestakin ahdasta...

tuolla hienoa 617 n sovitusta 404 seen

http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm

melko savotta taitaa olla se 603... ota voimaa siitä 617 sta ulos
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 22.02.2012 00:00
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.02.2012, 12:24
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

nii no ois kyllä jouten sst turbo 617 konekkii millä ei oo ajettu vielä 100tkm.
se on ilmeisesti joku vaihtokone ruotsin "veholta".
en tiiä sit oisko se riittävän ryhdikäs vai liekkö sit jotai muita ideoita, ainakii vaparina on tuskasen laiska.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.02.2012, 12:55
fordisti:n Avatar
fordisti fordisti ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 14.07.09
Sijainti: nastola
Viestit: 637
Perusasetus

kone


itsellä oli mokki mersun vitosella sovitettuna (pystykone) hengetön oli ,sitten vaihdoin patrollin 3,3d niin johan alkoi tapahtua, ei se välilaipan teko niin ihmeellistä ole!! ja saahan konetta siirrettyä taaksepäin monta senttiä, itse siirsin noin 25cm taaksepäin,kytkinakseli on helppo muokata mieleisekseen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.02.2012, 15:10
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
tuossa youtube video, jossa 404 ssa on japanian kuutonen adapterilla...

http://www.youtube.com/watch?v=JWu90pgboiU


EDIT: onhan niissä muuten startitkin sitten eri puolilla kun tarkemmin kattelee, ja voip tulla 603 sen imusarjan puolestakin ahdasta...

tuolla hienoa 617 n sovitusta 404 seen

http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm

melko savotta taitaa olla se 603... ota voimaa siitä 617 sta ulos

imusarjan muovailu ei oo ongelma mut mitenhän se startti sit?
kuinka pitkä se 603:nen on?
nii ja eiks tuon kajuutan alle oo om352:nenkii laitettu 406 mallissa? luulis sen olevan kaa aika iso murikka ku on 5.7 kuutonen

Viimeksi muokannut chief360 : 22.02.2012 16:42
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.02.2012, 20:21
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

kestääkös nää raudat kopin kippaamisen vai ovatko jopa ihan sitä varten??
molemmin puolin tämmöset on ja rungossa on paikka mihin voi pultata.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_0750.JPG‎
Views:	315
Size:	68,3 Kt
ID:	25046  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.02.2012, 10:13
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Joo kyllä se 603sopis mun mielestä paremmin sinne kun 617, ainakin omassa ahdistaa startti tossa vitosessa.Kutosessa ei sitä ongelmaa kun on tilavammalla puolella. 404 konehuoneessakin näytti olevan tilaa kun kurkkasin.

Nyt sovitettu canterin koneen tilalle 617, joka vaihtuu 617A:an heti kun rojut tulee koneistamolta.Tosin pummpu pitää vielä lähettää päivitettäväksi. sorvasin keskitys adapterin eilen yöllä, tänään asetelman pinnan sorvaus että kytkin pitäis jotain sit pääsee niputtaan ehkä ens viikolla.

Niin Tossahan on katkastu mogin oma koppa ja naitettu siihen 617 alukytkinkoppa, painoo tais säästyy taas huomat 5kg
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 23.02.2012, 21:53
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

tämmöinen adapteri manuaalilootan kytkinkopalla ni homma helpottuu kummasti kutosen sovituksessa.
mikähän kytkin ois sit helpoin laittaa?
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	adapteri1.png‎
Views:	334
Size:	89,9 Kt
ID:	25066  
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.02.2012, 23:03
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

olikos se 404 levy 228 mm ? sepä taitas mennä 603 asetelman kanssa aika helpolla, jos paksuus on sinnepäinkään, simmaillen toki

-HeikkiL- varmaan on tällä hetkellä viisain nuiden levyjen kanssa, ihan tuoretta dataa aiheesta ???
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 3 (0 jäsentä and 3 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jutustelua Elmo Jokes 0 21.08.2006 12:33
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella Tekniikka & Jutustelu 6 28.08.2005 20:23
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) IironSika Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2004 20:00
M: Ohi aiheesta, mutta... bj45lava O/M/V Muut 0 22.02.2004 19:30
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä Laskos Jalkapallo 0 01.07.2002 13:33


Sivu luotu: 19:29 (GMT +2).