![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() liekköhän kuin työläs homma vaihtaa 617 tilalle 603:nen kone 404:ssa mokissa? jotenkii vaa kiinnostas ku sellanen kone ois joutavana ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
liika pituus lienee yks isoimmista ongelmista tuossakin ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#3
|
||||
|
||||
![]()
on siinnä tovi tilaa vielä keulalla jos ei kauheesti oo pitempiku vitos kone.
miten lie sit koneen sovitus laatikkoon? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
no onhan se reilusti pitempi laatikkoon sovittelusta selviää laikalla ja kuumaliimalla, pellinpaloilla ja poralla... ihan helppoa se ei liene, kun näitä konversioita ei oo näkynnä Suomessa eikä maailmalla... mutta, ole rohkea ja tee se, moGin kytkinkoppahan on sairaan pitkä, joten siitä varmaan olis varaa veistellä, tuo -HeikkiL- taitaa suunnitella jotain kans... EDIT: valoa valoa !!! sullahan onkin 404 malli, jossa 6-kone alunperinkin ? siinäpä varmaan tilaa onkin paremmin kuin noissa 411/421 malleissa...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 21.02.2012 22:14 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
joo 404:nen missä on kilven mukaan 406:sen ohjaamo.
ja tosiaankii kutonen on vaihettu diesel vitoseks mut nyt polttaa sit kutos diesel jos se voima sit rupeis puhumaan ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
tuossa youtube video, jossa 404 ssa on japanian kuutonen adapterilla...
http://www.youtube.com/watch?v=JWu90pgboiU EDIT: onhan niissä muuten startitkin sitten eri puolilla kun tarkemmin kattelee, ja voip tulla 603 sen imusarjan puolestakin ahdasta... tuolla hienoa 617 n sovitusta 404 seen http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm melko savotta taitaa olla se 603... ota voimaa siitä 617 sta ulos
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 22.02.2012 00:00 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
nii no ois kyllä jouten sst turbo 617 konekkii millä ei oo ajettu vielä 100tkm.
se on ilmeisesti joku vaihtokone ruotsin "veholta". en tiiä sit oisko se riittävän ryhdikäs vai liekkö sit jotai muita ideoita, ainakii vaparina on tuskasen laiska. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
imusarjan muovailu ei oo ongelma mut mitenhän se startti sit? kuinka pitkä se 603:nen on? nii ja eiks tuon kajuutan alle oo om352:nenkii laitettu 406 mallissa? luulis sen olevan kaa aika iso murikka ku on 5.7 kuutonen Viimeksi muokannut chief360 : 22.02.2012 16:42 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |