Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.02.2012, 21:45
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

liekköhän kuin työläs homma vaihtaa 617 tilalle 603:nen kone 404:ssa mokissa?
jotenkii vaa kiinnostas ku sellanen kone ois joutavana

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.02.2012, 21:58
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chief360 Näytä viesti
liekköhän kuin työläs homma vaihtaa 617 tilalle 603:nen kone 404:ssa mokissa?
jotenkii vaa kiinnostas ku sellanen kone ois joutavana

liika pituus lienee yks isoimmista ongelmista tuossakin , vaikkei koolla kuulemma väliä olekaan...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.02.2012, 22:07
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

on siinnä tovi tilaa vielä keulalla jos ei kauheesti oo pitempiku vitos kone.
miten lie sit koneen sovitus laatikkoon?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.02.2012, 22:11
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja chief360 Näytä viesti
on siinnä tovi tilaa vielä keulalla jos ei kauheesti oo pitempiku vitos kone.
miten lie sit koneen sovitus laatikkoon?

no onhan se reilusti pitempi

laatikkoon sovittelusta selviää laikalla ja kuumaliimalla, pellinpaloilla ja poralla... ihan helppoa se ei liene, kun näitä konversioita ei oo näkynnä Suomessa eikä maailmalla...

mutta, ole rohkea ja tee se, moGin kytkinkoppahan on sairaan pitkä, joten siitä varmaan olis varaa veistellä, tuo -HeikkiL- taitaa suunnitella jotain kans...

EDIT: valoa valoa !!! sullahan onkin 404 malli, jossa 6-kone alunperinkin ? siinäpä varmaan tilaa onkin paremmin kuin noissa 411/421 malleissa...
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 21.02.2012 22:14
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.02.2012, 22:21
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

joo 404:nen missä on kilven mukaan 406:sen ohjaamo.
ja tosiaankii kutonen on vaihettu diesel vitoseks mut nyt polttaa sit kutos diesel jos se voima sit rupeis puhumaan
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.02.2012, 23:25
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

tuossa youtube video, jossa 404 ssa on japanian kuutonen adapterilla...

http://www.youtube.com/watch?v=JWu90pgboiU


EDIT: onhan niissä muuten startitkin sitten eri puolilla kun tarkemmin kattelee, ja voip tulla 603 sen imusarjan puolestakin ahdasta...

tuolla hienoa 617 n sovitusta 404 seen

http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm

melko savotta taitaa olla se 603... ota voimaa siitä 617 sta ulos
__________________
- Levannon We(l)ho -

Viimeksi muokannut pee : 22.02.2012 00:00
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.02.2012, 12:24
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

nii no ois kyllä jouten sst turbo 617 konekkii millä ei oo ajettu vielä 100tkm.
se on ilmeisesti joku vaihtokone ruotsin "veholta".
en tiiä sit oisko se riittävän ryhdikäs vai liekkö sit jotai muita ideoita, ainakii vaparina on tuskasen laiska.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.02.2012, 15:10
chief360:n Avatar
chief360 chief360 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: savolinna, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
tuossa youtube video, jossa 404 ssa on japanian kuutonen adapterilla...

http://www.youtube.com/watch?v=JWu90pgboiU


EDIT: onhan niissä muuten startitkin sitten eri puolilla kun tarkemmin kattelee, ja voip tulla 603 sen imusarjan puolestakin ahdasta...

tuolla hienoa 617 n sovitusta 404 seen

http://www.ki7xh.com/dieseliz.htm

melko savotta taitaa olla se 603... ota voimaa siitä 617 sta ulos

imusarjan muovailu ei oo ongelma mut mitenhän se startti sit?
kuinka pitkä se 603:nen on?
nii ja eiks tuon kajuutan alle oo om352:nenkii laitettu 406 mallissa? luulis sen olevan kaa aika iso murikka ku on 5.7 kuutonen

Viimeksi muokannut chief360 : 22.02.2012 16:42
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jutustelua Elmo Jokes 0 21.08.2006 12:33
Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella Tekniikka & Jutustelu 6 28.08.2005 20:23
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) IironSika Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2004 20:00
M: Ohi aiheesta, mutta... bj45lava O/M/V Muut 0 22.02.2004 19:30
MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä Laskos Jalkapallo 0 01.07.2002 13:33


Sivu luotu: 05:39 (GMT +2).