![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() mtv3 faktalta tulee joku pelastus ohjelma missä on helikopteri jossa ei ole pyrstö roottoria ni mite se toimii
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
||||
|
||||
![]()
En tiedä ohjelmasta mutta sen peräroottorin tilalla voi olla aukko mistä puhalletaan ilmaa, tai vehkeessä on kaksi pääroottoria jotka pyörivät eri suuntiin.
|
|
||||
|
||||
![]()
Googleta NOTAR tai NO TAil Rotor.
|
||||
|
||||
![]()
mistäs löytyy 12" tai yli iskulla olevat iskarit jotka olis lyhyenä n. 400mm pitkät
Viimeksi muokannut Rytari : 22.02.2012 19:54 |
|
||||
|
||||
![]()
Onkos tämmösestä kellään kokemuksia ja kummosia? http://kauppa.taloon.com/PublishedSe...frontpage=true
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
tää oli uutta mulle? nestekaasu käyttöinen moottorilämmitin http://www.nettikone.com/muu-merkki/termi/1028079
onko kokemuksia? |
|
|||
|
|||
![]()
Kyse onkin varmaan nimenomaan firmasta ja yleisesti tuotteiden laadusta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ehkäpä tässä viitattin ko. liikkeeseen... Itsellä ei kokemusta.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Paljos HJ:n kytkinlevy lie paksu täyspintasena?
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
testi vaan | hoojii | TestZone | 0 | 27.11.2008 13:42 |
Turpaan vaan | jnu | Linkit | 3 | 19.02.2007 21:17 |
BJ:n SOA:sta aina vaan... | Skodillac | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.03.2006 18:23 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |