![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kyllä itse maksaisin mieluummin vaikka 2€ litra dieselistä jos sais ajaa ilman veroa, tarve5 paikkaiselle, ja vähäinen ajomäärä niin ei tee mieli ostaa henkilö hj tai hdj.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Huomaa ettei ole aikomuskaan poistaa sitä painoon perustuvaa käyttömaksua... Ja itse en maksaisi kahta euroa litralta jos ei ole pakko, 50tkm/vuosi niin alkaa korventaa vaikkei tuo traktori syö kuin reilun 6 litraa satkulle.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|