![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan tuossa vähä jeeppimäisiä piirteitä, mut mun mielestä FSJ:ssä kapenee toi konepellin kyhmy enempi. Pyöreähkö keula ja toi kylkilista kyl näyttäs kovasti viittaavan FSJ:hin.
Onko esim Chieffissä eroa Wagoneerin konepeltiin? Viimeksi muokannut Viipo : 04.02.2012 09:14 |
|
||||
|
||||
![]()
saitteko ton ylös tolla tavalla? tällä kyllä meni torstaina subaru legasy pilkki mieheltä pohjaan. ei uhreja mutta auto on edellee pohjassa. kuulemma tulee sukeltajat pistää vaijerin kii ja hinuri hinaa pohjaa pitkin rantaan. ihmettelen vaan ku lähin paikka mihin hinurin saa on matkaa rapiat 500 metriä. parin saaren kupeeseen se jäi. saaressa hiekka ranta ja matkaa ehkä viidennes. ei oo apua kysytty. saattas saaree hjiillä päästä ja vinssillä ylös.
|
|
||||
|
||||
![]()
Samanlainen pelti molemmissa.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
eihän se tosta vetämällä olis tullut, ekana iltana yritettiin vaan silleen että nostettiin liftillä ja tunkeilla etupyörät jään päälle ja mä varovasti vinssasin sitä tuleen mutta reilu metri kun oli keulaa jäällä se putos uudestaan jään pettäessä, jeeppi jätettiin tonne venytykseen ja lähdettiin hieromaan sotasuunnitelmia. Ei lähdetty yrittään mitään koko jään rikkomista ja pohjaa pitkin raahaamista, sitä saa oikeasti vetää aika väkisin siellä pohjassa ja kun kukaan ei tiedä mitä siellä on niin olishan se entinen, toisaalta, ton motti ei hörpännyt lainkaan vettä kun aura piti keulan pinnalla koko ajan. Annettiin reunojen jäätyä kunnolla ja tehtiin vanerista peti ympärille/ eteen, siihen A-pukki ja ketjutaljoilla nostamalla ja mun vinssiä löysäämällä nostettiin niin kauan että laatikon palkki tuli näkyviin. laatikon palkkin alle laiteittiin autoon nähden poikittain ketjulla kireeseen kiinni semmonen joku 100-120 rhs varmaan 6mm seinällä (täys salko) ja laskettiin auto sen putken varaan jään päälle, ketjutaljoja löysättiin ja mä vinssasin sen putken varassa auton lähemmäks vaakatasoa jolloin takapää tuli veden alta näkyviin ja etupää laski vanerille, sit vaan navat auki, ketjutaljat takapäähän, perä ilmaan ja vedin lopunkin auton avannon päältä, hilut irti ja kohtuu ripeästi rantaan ennen kun perät ja muut on jäässä, pakkasta kuiteskin se 25 |
|
||||
|
||||
![]()
Hi-Lux/Taro? Vähän kyllä lyhyen näköinen konepelti??
|
|
||||
|
||||
![]()
HDJ?
|
||||
|
||||
![]()
Hilux KDN170 ja taitaa olla HK-koneen auralla?
Viimeksi muokannut Arska : 04.02.2012 12:21 |
|
||||
|
||||
![]()
no joo, mä en noista mallimerkinnöistä nyt niin tiedä mutta joku semmonen se varmaan on... 6-7 vuotta vanha.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ajossa jo?
Broken Back Team #1 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kyllähän siä jokkut marjanpoimijat & poronn*ssijat koitti ylle käydä, mutta häntä koipien välissä ne sit pakeni kuiteskin paikalta. Sitäpaitti, päästäisenä viimeistään tuun sinne viikoks!
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kuva-arvoitus:
Mikä auto on kuvassa? |
|
|||
|
|||
![]()
HJ 61?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() tästä nyt tällänen punaine kuva, ehkä kohdennettu enemmänkin tietyille palstankäytäjille mutta kaikki saa yrittää... Mikä EI kuulu joukkoon. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EDIT:Niin siis mersu ei kuulu joukkoon. |
|
||||
|
||||
![]()
aika lähelle mut ei kelpaa kyllä mulle selitykseksi vielä tuo rungottomuus
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ehei... eikä sekään oo viä oikee vastaus että on ainut puolassa tehty paloauto...
|
|
||||
|
||||
![]()
olisko se toi keskimmäinen viidestä mikä ei kuulu joukkoon?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mersu ei kuulu joukkoon... mut miksi ei oli lähinnä kuvan pointti
|
|
||||
|
||||
![]()
viimesessä istuu kuljettaja
![]() ja onko tuossa vänkärin ovee ollenkaan? kuskin ovi auki? huomenna on tiistai? ens kuussa on tulee kesä? menikö mikkää oikein? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() missä se rompe viipyy... ennen en kerro |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
däm Däm dämdädädäädä Part 2 | Repro | Linkit | 8 | 27.08.2005 15:25 |
Kaiken maailman kuva-arvoitukset part2... | veejii | Chit-Chat | 11 | 26.08.2005 09:59 |
Part numbers | Mäddi | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 14.01.2004 22:07 |
Which part of PetriSimolin.COM you use? | Lars | This And That | 5 | 24.07.2003 09:34 |