Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 18.02.2012, 18:19
Tomis1 Tomis1 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.02.12
Sijainti: Paimio
Viestit: 20
Perusasetus

Konehan on perustaltaan sama kuin 2.5td pickupin kone. Eli työntötankokone.

Turbon ja koneen välinen putki oli öljyssä joten silloin voisi kuvitella öljyn tulleen turbon suunnasta. Myös pakopuoli oli öljyinen mutta sehän voi tulla koneen läpi.
Omituista on se että ahtimesta ei tullut öljyä yhtään enää seuraavalla käytöllä..oisko siellä voinut olla joku paskakokkare. Mikäköhän ahdin tollaisessa on ja eikö siellä ole pronssiliukulaakeri?Näytti olevan vesijäähdytettykkin. Turbon öljynpaluu oli täysin auki. Koneen päällä on huohotin joka menee ahtimen imupuolelle..pitääkin katsoa olisiko siellä öljyä..

Koneen kk-laakerit olivat ok yhtä naarmua lukuunottamatta. Eikä huohotustakaan mielestäni kovasti ole. Sain minä yhden 20barin painemittarin tappiin jokaisella sylinterillä ja viimesellä pamahti katon kautta kokonaan Koneen pitäisi olla ~140tkm ajettu mutta tiedä sitten kun firmaa ei enää ole.

Kone tulee bemarin laatikon kautta pyörittämään härvelin hydraulipumppua niin ei tiedä mitä tekee jos tuon tekee uusiksi.

Viimeksi muokannut Tomis1 : 18.02.2012 18:23
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n ohjaustehostimen ongelmat Kuuno Tekniikka & Jutustelu 2 27.10.2008 17:25
Hj 61 kytkin ongelmat? Tekniikka & Jutustelu 0 19.11.2007 15:52
OZI:n ongelmat Tekniikka & Jutustelu 31 21.02.2007 06:00
verkko-ongelmat Lars Chit-Chat 5 21.04.2005 23:33
ERILLAISET ONGELMAT jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 7 28.08.2004 12:33


Sivu luotu: 04:49 (GMT +2).