Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 18.02.2012, 16:53
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Joo vaikuttaa että öljyä palotilaan pääsee jostain niin se on alkaaa palamaan dieselin loputtua sylinterissä ja moottori pysyy käynnissä.
Kaveri kertoi tarinan kun ei saanut kerran öljyllä reilusti ylitäytettyä diesel moottoria sammumaan, muuta kuin juuri ilman oton tukkimalla. Oli ollut sen verran väljä kone että vuoti öljyt palotilaan, ja kytkin luistanut niin paljon että ei saanut vaihteella sammumaan.
Syynä voi olla myös tuo ohut pesuöljynä käytetty öljy, jos koneessa on väljää. Jäykemmät voi pysyä sisällä hyvinkin.
Tuon takia ei kannata juuri mitään hi-tech öljyjä vanhaan koneeseen laittaa, kuluvat vaan nopeampaan kun pääsevät vuotamaan mihin sattuu stefojen ja mäntien välistä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n ohjaustehostimen ongelmat Kuuno Tekniikka & Jutustelu 2 27.10.2008 17:25
Hj 61 kytkin ongelmat? Tekniikka & Jutustelu 0 19.11.2007 15:52
OZI:n ongelmat Tekniikka & Jutustelu 31 21.02.2007 06:00
verkko-ongelmat Lars Chit-Chat 5 21.04.2005 23:33
ERILLAISET ONGELMAT jeeppi-eki Tekniikka & Jutustelu 7 28.08.2004 12:33


Sivu luotu: 22:44 (GMT +2).