![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Paimion Nesteen nurkilla bongattu tänään n.15.30 viininpunanen gen2 Pajero. Oli korotettu, isompaa rengast, snorkkeli ja tais siel joku häkkyrä katollaki olla
|
||||
|
||||
|
Kukas se tuli tänään iltapäivällä kahden jälkeen Iisalmen pohjois puolella vastaan vihreellä maasturilla lapa pystyssä.
Itse pöristelin Iisalmen suuntaan tuolla pätkä Pajerolla...
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
|
|||
|
|||
|
Oliko Imperion pajero muuten eilen elis torstaina Iisalmessa? Ku hyvin saman näkönen pajero oli savonkadun varressa parkissa (kerenny tarkkaan kahtoo ku ohi ajoin) aamupäivästä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Siinä hotellila olin hommissa ja sai parkkiinkin siihen oven eteen kun siinä oli joku lumikasan pohja mikä ei ollu kellekkään kelvannut parkkipaikaksi
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin. http://imperio.1g.fi |
|
|
||||
|
||||
|
Toyota-juna Länsi-Texasissa
![]()
www.classicjeepparts.com Viimeksi muokannut Jeeper : 19.02.2012 07:41 |
|
|
|||
|
|||
|
lauantai illal kalevan abc:lla jossain 12pintaan, punanen korotettu rami! komee peli. palstalaisia?
|
|
|
||||
|
||||
|
kuljettaja ei ainakaan enään käy palstalla, mutta ihte olin repsikassa.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Kai nuo tuommoset pienet nastarenkaat mahtuu
|
|
||||
|
||||
|
tänään ajeli lahdessa musta pätkäpajero holmasta lahdenkatua pitkin keskustan suuntaan, tulin valkosella hodarilla sun takana mutta jäin sitte kivistönmäen alla liikennevaloihin
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo töistä tulossa olin, taisit tulla HJ:llä vastaan.
|
||||
|
||||
|
Jep, koitin lapaakin nostaa mut tais tulla liian myöhään
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |