Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.02.2012, 12:03
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Nyt kun on naperossa taas ehjä vaihteisto, niin piti sitten hiukan auraakin päivitellä. Eli laittelin verkkoterän tuohon huulilevyn päälle. Satuin kaverilta saada sopivasti vanhoja teriä uloskantohintaan ja kun tohon pihaanki meinaa hiukan polannetta jäädä kun aura on sen verran kevyt eikä pure kauheesti. Nyt saa pihan ainakin karheemmaks ja polannekki hiukan vähenee.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.02.2012, 13:39
¤Offi-Osku¤:n Avatar
¤Offi-Osku¤ ¤Offi-Osku¤ ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 12.07.04
Sijainti: Ikaalinen, Finland.
Viestit: 4.316
Perusasetus



Tommonen aura tuli rakenneltua tohon lelun nokkaan.. Enään maali puuttuu päältä, mut testaillaan ja hienostellaan eka hiukan.-
__________________
¤Suzuki sj413 -87 Projekti¤ ¤Yamaha Grizzly 550 -11¤
http://www.teamdisaster.fi/

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.02.2012, 08:30
Kris Kris ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 19.02.10
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 220
Perusasetus

Miten oisko muuten kellää ylimääräsiä verkkoteriä itellä tai sit tietäiskö mistä sais... käytettyki kelpais ku omaa pihaa pitääs vähä saada karhennettua.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 19.02.2012, 10:05
jyrze:n Avatar
jyrze jyrze ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 11.06.08
Sijainti: pori
Viestit: 583
Perusasetus

Romuttamoilta kyselemään tai jos joku tuttu on kaupungin varikolla hommissa niin sieltä käytettyjä teriä.

Tai sitten ikh tai muusta traktoriosia myyvästä puljusta uusia teriä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.02.2012, 17:29
TDK:n Avatar
TDK TDK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.07.07
Sijainti: Pohjanmaa
Viestit: 151
Perusasetus

Mää olin ajatellu että tekis tuon levyn kaks puoleiseksi. Sitte pystys myös vetämään esim ovien edestä. Samaan tyyliin niinku tuossa: http://www.vamaproduct.com/fi/index....d=10&Itemid=19 Seki hyvä puoli on että tuo ei haukkaa maahan niin helposti. Huonona puolena paino ja ei ehkä sovellu oikeen tien auraukseen, ainakaan kovalla nopeudella.
Toinen vaihtoehto ois tehdä täysin suora levy tuohon tapaan: http://www.hese-tyokoneet.fi/index2.html Seki ois kätevä pihojen putsaukseen, ei tosin oikeen sovellu isojen lumimäärien siirtoon. Ja nämähän on vaan mutua, kaikenlaista tulee mieleen ku kattoon ikkunasta ulos. Alkaa olla 2metriä korkeasti kinosta tallin edessä ja loppua ei näy ennen huomista...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 19.02.2012, 17:35
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.740
Perusasetus



kyllä tolla nyt pihan ennemmin auraa, kun lumikolalla. piti levitää joku 30cm, kun toi hdj on paljo leveempi kuin hj. raideleveys 10cm isompi...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 11.03.2012, 21:13
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Karvia
Viestit: 612
Perusasetus

Talvisota 2012 oli ja meni ja lumetki vähenee jo aika mukavasti, mutta pajero sai silti vielä työkomennuksen auran taakse. Verkkoterällä irtoo sohjot ja polanteet aika mukavasti pihasta kun aurinkopaiste on ne pehmittäny.

Talvisodan jäljiltä oltiin näin


Reilu vartti ähräämistä ja oltiin näin
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
aura, diy, maasturi, puskulevy


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kokemuksia Kiina ym, Mönkijöistä HiluMiks Chit-Chat 30 20.09.2014 22:44
Myydään kylpyhuoneeseen altaita ym. kuvia osatauno O/M/V Muut 9 25.08.2011 12:23
Kokemuksia palalukoista Aussie ym.. Nalle Tekniikka & Jutustelu 3 01.11.2009 10:55
kuinka profiiliin kuvia ym? T.T.T Chit-Chat 10 29.05.2006 15:52
Truckworld, tekniikkaa, kuvia ym... HEKULIINI Linkit 4 02.08.2004 17:31


Sivu luotu: 17:30 (GMT +2).