Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 14.02.2012, 15:13
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lootaan kannattaa vetää letku suoraan imusarjasta, ei mielellään kaasuttimesta. ainakin pitää varmistaa että tyhjäkäynnillä on täydet alipaineet.
Toi musta mollukka on alipainesäiliö lämppärin ja quatratrackin lukon ohjaukselle, tehostimen kyljestä sopii alipaine sinne. Noi 3 letkua tulipellissä kuuluu tuohon jakiksen lukon ohjailuun, katkaisija/venttiili on hanskaboxin perällä. Mahtoikohan jeppessä muuten olla vaijerikäyttöinen lämppäri alipaineen sijaan?? Muistaakseni vakkarilla on FSJ:ssä oma peltinen hernekeittopurkin näköinen säiliö jonka kautta alipaine menee siihen. Vakkari ei vaikuta laatikon toimintaan mitenkään.

Viimeksi muokannut Mase : 14.02.2012 15:23
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dana44 kyssäreitä SamiN Tekniikka & Jutustelu 2 30.07.2011 20:15
GR Patrol kyssäreitä härski Tekniikka & Jutustelu 4 05.03.2010 23:27
Peltorin kypäriä koskevia kyssäreitä Hujane Tekniikka & Jutustelu 1 21.01.2008 10:40
vaikeita kyssäreitä Santeri Kysy MäIteltä 5 16.05.2005 21:10
Kyssäreitä Fleetside Vuosimallit 1984-1996 3 07.12.2003 11:24


Sivu luotu: 06:40 (GMT +2).