![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Lootaan kannattaa vetää letku suoraan imusarjasta, ei mielellään kaasuttimesta. ainakin pitää varmistaa että tyhjäkäynnillä on täydet alipaineet.
Toi musta mollukka on alipainesäiliö lämppärin ja quatratrackin lukon ohjaukselle, tehostimen kyljestä sopii alipaine sinne. Noi 3 letkua tulipellissä kuuluu tuohon jakiksen lukon ohjailuun, katkaisija/venttiili on hanskaboxin perällä. Mahtoikohan jeppessä muuten olla vaijerikäyttöinen lämppäri alipaineen sijaan?? Muistaakseni vakkarilla on FSJ:ssä oma peltinen hernekeittopurkin näköinen säiliö jonka kautta alipaine menee siihen. Vakkari ei vaikuta laatikon toimintaan mitenkään. Viimeksi muokannut Mase : 14.02.2012 15:23 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Dana44 kyssäreitä | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.07.2011 20:15 |
GR Patrol kyssäreitä | härski | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 05.03.2010 23:27 |
Peltorin kypäriä koskevia kyssäreitä | Hujane | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.01.2008 10:40 |
vaikeita kyssäreitä | Santeri | Kysy MäIteltä | 5 | 16.05.2005 21:10 |
Kyssäreitä | Fleetside | Vuosimallit 1984-1996 | 3 | 07.12.2003 11:24 |