![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
sim-kortti on tuossa lumiassa semmoinen pieni, ei yhteen sopiva, siksi ei voi vetäistä vaan numeroitasimille jne... saakeli, tulin just saunasta ilman naapurin rouvaa... taidan polkaista jopolla naapuriin , oiskohan se liukas jos laittas txt-viestin , että tulossa ollaan?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Sakset käteen ja askartelemaan micro simiä siitä vanhasta. Linkistä löytyy ohjeet ja niitä kannattaa noudattaa melko tarkasti.
http://www.mediafire.com/?ztyuzyt5jaz
SLCK #364, HDJ100 2006 HJ-61 1989 ex |
|
||||
|
||||
![]()
3 tapaa jolla itse olen noita kopioinut
-Sim-kortin kautta, sähläten joko adapterin, saksien tai sim-leikkurin kanssa -operaattorin liikkeessä cellebrite nimisellä härvelillä -sähköpostitilin kautta synkronoimalla. |
|
||||
|
||||
![]()
Microsim-kortti toimii ison paikalla, jos ei puhelinta hirmusti kolistele. Mulla oli iPhone huollossa ja siitä laitettiin tilapäisesti microsim vanhaan noksuun. Pysyi paikoillaan kunhan ei tosiaan hirmusti puhelinta koputellut seinään.
Eli kopsaa vanhalta simmiltä numerot vanhaan puhelimeen (jos eivät jo siellä ole) ja laita microsim siihen vanhaan kapulaan. Sitten kopioit numerot puhelimesta microsimmille ja se Lumiaan kiinni.
|
||||
|
||||
![]()
jep! oikein osuva ja toimiva vinkki, olen tarjoan kun tavataan... kiitokset!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Auraileeko kukaan talvella maasturilla lumia? | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 17.06.2005 14:53 |