![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tuli siinä oltua päivän verstaalla. Oikein mitään en silti saanut aikaiseksi. Saunan pesässä poltin pahvi yms roskia, lämpis siinä verstas +3 asteesta +5 asteeseen. Saunassa nousi lämpö +1 --> +25. Välillä rälläköin pihalla, mutta aamulla oli -26 niin meinas tulla vilu hattuun. Onneksi oli se sauna mihin pääsi lämmittelemään.Nyt kotona, takassa tuli, ja pirkka auki. Ulkona enää -10.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Viimme viikonloppuna tuli juotua fosterssia. Nyt santtua. On se kun näitä kalliita erikoisempia oluita tulee nykyisin nautittua
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Oluen merkillä ei väliä , jokainen kun juo 10 tlkk. niin rupee kaikki maistumaan hyvältä , paitsi "pirkan" jälkimaku.
![]() Otin hieman vanatallinaan kyytipojaksi... nyt taas olutta... torniolaista ,kun sitä vielä saa...kohtahan se valmistetaan keravalla, ja silloin.... maku on hyvä ,mutta laimeeta kuten koffi. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jallussa se vaan maku säilyy vuodesta toiseen.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Niin vanhahan toi on, jos etsivät tuuheita tussuja, itse en ole nähnyt viitentoistavuoteen enään semmoisia, kaikki on lähes posliineja...
Jallu on varmaan jo pilalla jos noin vanhaa on..
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Minä kun en oo posliinia löytäny vähään aikaan
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ei hitto onks toi 11/77? Minä oon syntyny sillon
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Hitto tää on hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE
Vaikken Pohjanmaalta ookaan. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Löytysköhän 2/77 projektikuvat...
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
No perhana, ei ole noin nuorta saanutkaan..... vuosiin... ei koske sinua, mutta tuli vaan vuosiluvusta mieleen....
enemmän ollut noita 80-lukusia, siksi varmaan paljaita, onahan se kivaa kun ei mene nuolessa karvoja suuhun.. .. ai niin otetaan sille taas ykslapin kultanen..
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Ei tuas mikkää mene kohtuuvvella!!
Justiinsa ko on suana kingistä vaihettua öljendaalenit uusiin, ni pittää ite sitte voimiensa tunnossa katkasta u-pultti taka-akselilta!!! Noh enpä mie tännää sitä autoo ois tarvinnakkaa,,, joten otamma Nallea ja kohta paikalliseen ottamaan vähän tymäkämpää vitutuksenlaimennus ainetta!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Aukeeko tosta vielä joku sivu?
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
mitäs sie rakentelit???
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Leikkelin käytöstä poistettuja Kardex peltejä. Minä teen niistä hyllyn joka ei liiku.
Tuommosen vehkeen peltejä: http://www.youtube.com/watch?v=nuURL...F771F570A67548 Mitä ei tuubista löytys, meijän tehdas. Siellä robotit paiskoo kotimaista tiisseli moottoria kasaan: http://www.youtube.com/watch?v=LBHjU...eature=related
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Meikäläinen joi muutaman karhun ja kaveri muutaman pirkan tuossa tallissa kun sen bemariin letkulämppäriä laitettiin.. No kyllä mää vähän pajeroaki edistin.. Sai sitten tungettua käden tunkin väliin kun lipesi alta, lähti OYSsiin (oulun yliopistolliseen sairaalaan)
Kyllähän tuo aika kalpeeksi meni kun toinen tunkki oli pihan toisella puolella hallissa, tuli aikalailla yhtä palio vipinää meikäläisellä jalkoihin ku kerran ku talli sytty pikkusen palaan ja vettä piti juosta, ex tuuninkiaudi oli sisällä..
|
|
#16
|
|||
|
|||
|
Perhana tää orbbi, pirkka, karhu ja lp soitin tuntuu olevan paha yhtistemä. Alkaa suorastaan pyörryttämään
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
Meinas hitto jäätyä tovi sit ylähuuli tölkkiin kiinni... Rappusten termari lie paskana.
Muutama neuvoa antava miettiessä, et joisko huomenna Viipurissa ryssien kaljat pois happanemasta...
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#18
|
||||
|
||||
|
Paksulta pojalta pantiin pää sekaisin...noo loput korjataan vodkulilla...Reetu otas jokin chat auki...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Olut polli | vepele | Chit-Chat | 29 | 02.11.2008 18:43 |
| Olut vs. Pimpparalla | Joske | Chit-Chat | 9 | 23.08.2008 16:27 |
| Olut kysymys... | SukiSuki | Chit-Chat | 30 | 04.04.2005 00:53 |
| Olut ei lihota | MäIte | Oluet | 0 | 07.06.2002 14:54 |
| Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |