Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.02.2012, 18:14
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Tuli siinä oltua päivän verstaalla. Oikein mitään en silti saanut aikaiseksi. Saunan pesässä poltin pahvi yms roskia, lämpis siinä verstas +3 asteesta +5 asteeseen. Saunassa nousi lämpö +1 --> +25. Välillä rälläköin pihalla, mutta aamulla oli -26 niin meinas tulla vilu hattuun. Onneksi oli se sauna mihin pääsi lämmittelemään.

Nyt kotona, takassa tuli, ja pirkka auki. Ulkona enää -10.

  #2  
Vanha 10.02.2012, 19:53
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Perusasetus

Viimme viikonloppuna tuli juotua fosterssia. Nyt santtua. On se kun näitä kalliita erikoisempia oluita tulee nykyisin nautittua
  #3  
Vanha 10.02.2012, 20:09
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Oluen merkillä ei väliä , jokainen kun juo 10 tlkk. niin rupee kaikki maistumaan hyvältä , paitsi "pirkan" jälkimaku.

Otin hieman vanatallinaan kyytipojaksi... nyt taas olutta... torniolaista ,kun sitä vielä saa...kohtahan se valmistetaan keravalla, ja silloin.... maku on hyvä ,mutta laimeeta kuten koffi.
  #4  
Vanha 10.02.2012, 20:23
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Jallussa se vaan maku säilyy vuodesta toiseen.
  #5  
Vanha 10.02.2012, 20:38
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Niin vanhahan toi on, jos etsivät tuuheita tussuja, itse en ole nähnyt viitentoistavuoteen enään semmoisia, kaikki on lähes posliineja...

Jallu on varmaan jo pilalla jos noin vanhaa on..
  #6  
Vanha 10.02.2012, 20:52
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Perusasetus

Minä kun en oo posliinia löytäny vähään aikaan
  #7  
Vanha 10.02.2012, 21:07
siffo siffo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.03.09
Sijainti: Sipoo
Viestit: 64
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Jallussa se vaan maku säilyy vuodesta toiseen.
Ei hitto onks toi 11/77? Minä oon syntyny sillon
  #8  
Vanha 10.02.2012, 21:08
siffo siffo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.03.09
Sijainti: Sipoo
Viestit: 64
Perusasetus

Hitto tää on hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE
Vaikken Pohjanmaalta ookaan.
  #9  
Vanha 10.02.2012, 21:21
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja siffo Näytä viesti
Ei hitto onks toi 11/77? Minä oon syntyny sillon
Löytysköhän 2/77 projektikuvat...
  #10  
Vanha 10.02.2012, 21:42
k.j:n Avatar
k.j k.j ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 23.10.05
Sijainti: Turusta +300 km
Viestit: 1.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja siffo Näytä viesti
Ei hitto onks toi 11/77? Minä oon syntyny sillon
No perhana, ei ole noin nuorta saanutkaan..... vuosiin... ei koske sinua, mutta tuli vaan vuosiluvusta mieleen....

enemmän ollut noita 80-lukusia, siksi varmaan paljaita, onahan se kivaa kun ei mene nuolessa karvoja suuhun.... ai niin otetaan sille taas ykslapin kultanen..
  #11  
Vanha 10.02.2012, 21:49
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Ei tuas mikkää mene kohtuuvvella!!
Justiinsa ko on suana kingistä vaihettua öljendaalenit uusiin, ni pittää ite sitte voimiensa tunnossa katkasta u-pultti taka-akselilta!!! Noh enpä mie tännää sitä autoo ois tarvinnakkaa,,, joten otamma Nallea ja kohta paikalliseen ottamaan vähän tymäkämpää vitutuksenlaimennus ainetta!!
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
  #12  
Vanha 10.02.2012, 21:29
Jann-E:n Avatar
Jann-E Jann-E ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.08.11
Sijainti: Vaasa
Viestit: 81
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samsonite Näytä viesti
Jallussa se vaan maku säilyy vuodesta toiseen.
Aukeeko tosta vielä joku sivu?
  #13  
Vanha 10.02.2012, 23:09
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Tuli siinä oltua päivän verstaalla. Välillä rälläköin pihalla, mutta aamulla oli -26 niin meinas tulla vilu hattuun. Onneksi oli se sauna mihin pääsi lämmittelemään.
mitäs sie rakentelit???
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #14  
Vanha 10.02.2012, 23:49
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
mitäs sie rakentelit???
Leikkelin käytöstä poistettuja Kardex peltejä. Minä teen niistä hyllyn joka ei liiku.

Tuommosen vehkeen peltejä: http://www.youtube.com/watch?v=nuURL...F771F570A67548

Mitä ei tuubista löytys, meijän tehdas. Siellä robotit paiskoo kotimaista tiisseli moottoria kasaan: http://www.youtube.com/watch?v=LBHjU...eature=related
  #15  
Vanha 11.02.2012, 00:03
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Viestit: 2.940
Perusasetus

Meikäläinen joi muutaman karhun ja kaveri muutaman pirkan tuossa tallissa kun sen bemariin letkulämppäriä laitettiin.. No kyllä mää vähän pajeroaki edistin.. Sai sitten tungettua käden tunkin väliin kun lipesi alta, lähti OYSsiin (oulun yliopistolliseen sairaalaan) Kyllähän tuo aika kalpeeksi meni kun toinen tunkki oli pihan toisella puolella hallissa, tuli aikalailla yhtä palio vipinää meikäläisellä jalkoihin ku kerran ku talli sytty pikkusen palaan ja vettä piti juosta, ex tuuninkiaudi oli sisällä..
  #16  
Vanha 11.02.2012, 00:55
p.jäppinen p.jäppinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 444
Perusasetus

Perhana tää orbbi, pirkka, karhu ja lp soitin tuntuu olevan paha yhtistemä. Alkaa suorastaan pyörryttämään
  #17  
Vanha 11.02.2012, 01:04
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Meinas hitto jäätyä tovi sit ylähuuli tölkkiin kiinni... Rappusten termari lie paskana.

Muutama neuvoa antava miettiessä, et joisko huomenna Viipurissa ryssien kaljat pois happanemasta...
__________________
RUMARACING Esla T4
  #18  
Vanha 11.02.2012, 01:07
Lehis:n Avatar
Lehis Lehis ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.628
Perusasetus

Paksulta pojalta pantiin pää sekaisin...noo loput korjataan vodkulilla...Reetu otas jokin chat auki...
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Olut polli vepele Chit-Chat 29 02.11.2008 18:43
Olut vs. Pimpparalla Joske Chit-Chat 9 23.08.2008 16:27
Olut kysymys... SukiSuki Chit-Chat 30 04.04.2005 00:53
Olut ei lihota MäIte Oluet 0 07.06.2002 14:54
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 09:51 (GMT +2).