![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ostetaan Pikku välikysymys noista irokeista tai lähinnä vanteista ,lienevät nuo tuolla profiilissa kuvissa olevat ja kysymys kuuluu keskiöt käännetty???siks kysyn ku visionin auto on tuol mulla tallissa SOA.tuksessa ja lyhennyksessä
Ostetaan |
|
|
||||
|
||||
|
Ilmeisesti kysymys on esitetty minulle.... KYLLÄ keskiöt on käännetty ja modifioitu!!
|
||||
|
||||
|
Juu niin oli ja vanteiden tekijänki jo tiedän (;
|
|
|
|||
|
|||
|
Löytyiskö keltään 35" bokkereita?
|
|
|
||||
|
||||
bogger 35/16/15
Boggerit löytyis 35/16/15 isompien alta joutais pois. N.15mm pintaa ja reunapalatkin kohtuu hyvässä kunnossa. 1100€
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Visionin puolesta kirjottelen ku se kaataa mettää vaa ponssella päivät pitkänään ni pyysi puhelin numeroos ja käski varata ja heittää vaikka parilla kuvalla vaikka mun s-postiin petri_kares@hotmail.com |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty 37x14r15 irokit 9"leveillä aluvanteilla | sami.k | O/M/V Renkaat ja vanteet | 8 | 26.01.2012 06:29 |
| irokit vai boggerit? | axo | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 25.02.2010 10:49 |
| Ostettu modiin irokit+10"vanteet.kiirus | MotorPsycho | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 11.08.2009 13:33 |
| Ostettu 39,5" tai 42" / 15" SS IROKit ja Volvoon sopivat beadlock vanteet. | TeroK | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 11.11.2008 09:36 |
| Ostetaan Boggerit/Irokit/Creepyt | Morjenz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 19.07.2007 12:48 |