![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Bensaa dieselautoon
Lainaus:
![]() ![]() Eli mikäli oikein ymmärsin jutun aloittajan niin kyse oli Dieselistä johon tankattiin bensaa ![]() Kannattaa kysellä vakuutusyhtiöstä josko kotivakuutuksesta olis apuja jollei auton vakuutuksista ole korvaajaksi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nämä pakkaset...
ja vähän kaikki muukin, lomaviikko menny ihan päin sitä ihteesä ja kaikki jääny tekemättä mitä piti tehdä... ja loppu viikolla pitäis kuulemme lähtee reissuun kun kelit alkaa lauhtua... ei perk...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
SUOMI
|
||||
|
||||
![]() porakaivo onkelmat
koko helkutin päivä meni vikaa etsiessä kun pumppu ei pysy päällä..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ei mua mutta teitä muita ku mulle tulee tuo 10,3 miljoonaa lotossa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olen tienny koko pienen ikäni et mitään ei sais myydä ja nyt se sit kostautu taas.Olisin tarvinnu pajeron lukitut napikset ja jakiksen panssarin p...kele.
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... | Bruno | Chit-Chat | 76 | 10.12.2010 02:00 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |