![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Vähän on lyhyt kuuspyttyseen ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joo naureskelin myös sitä itse eilen kun olin koneen sulkenut.
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Olipas hämmentävä reissu katsurilla tänään, mitään mutua ongelmaa koneen laitolle ei tullut kuin akseli massat, käytettiin keulaa puntarilla niin tuli 1025kg!! ja sallittu 850kg ja massa oli ilman kuskia, tosin olihan siellä nuo 33kumit ja beadlokit yms vinssi paikoillaan. ja kokonaispainoa autolla 1950kg tällähetkellä? perkele, joutunee laihurille kuski ja tuo auto kesällä, flippikeulaa ja akut kontiin operaatiota myös tiedossa näillä näkymin. saatanan mylly kun alkaa taas pajotus karata käsistä
|
|||
|
|||
![]() Etuakseli massa
Tuolle etuakselille löytyy kovempikin paino em. toyotalta
|
|
||||
|
||||
![]()
Mun LJ-70:ssä on omapaino 1810kg, ja kokonaispaino 2210kg.
Lisätiedoissa on maininta: Vaihtoehtoinen käyttö, Aurausvarustus. Ja joo, toi aura kyl painaa... ![]() ![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|||
|
|||
![]()
siis omapaino oli tuo 1950kg virallisesti. pitänee alkaa metsästää tuota kovempaa etuakseli massaa jostain, onko jollain valmiina koneella?
|
||||
|
||||
![]()
Kurkkaapa huvikses, mitä tyyppikilvessä lukee...
Otteen, ja kilven tiedot ei aina oo yhteneviä... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli ei sulla painohuolia ole jos 2-paikkaisena huoltoautona pidät. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |