Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.02.2012, 19:57
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

jos budejetti on kohtuu pieni niin 90-luvun lynx tai ski-doo kannattanee ostaa, ittellä -97 lynx racing 454 440cc nestekoneella eikä ole ollut moitittavaa.
toihan on "vanhan aikainen" mut luotettava peli on ollu. jos olis rahaa niin vaihtasin evorunkoseen lynxiin tai ski-doohun mut pysyttelisin 440cc koneessa. luotettava ja kohtuu ärhäkkäkin, isommille toki häviää kulussa mut taas hymyilyttää kun on yhtä aikaa tankilla isompikoneisen kelkan kanssa samaan aikaan

niin ja 550cc puhallin koneellisiin rotakseihin ei kannata koskee jos tehoja kelkalta haluaa, meinaan omalla vanhalla lynxillä voittaa evorunkosen 550cc rotaxin mennen tullen.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.02.2012, 20:10
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

Kahtelet vaan sen mikä nostaa oikeasti hymyn huulille, ei se mitään hipoa tarvi olla!!

nimim. Lynx 5900 500€ ja Ski-doo Nordik 300 600€ maksaneena... (no tuo nordikki tais olla se parempi ostos... )
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä kannattaa ostaa tikkaat + kävelysilata talonkatolle Cental73 Chit-Chat 8 25.08.2009 12:07
Kumpi kannattaa ostaa Hilux vai King cab? KJ-Wilho97 Tekniikka & Jutustelu 16 22.05.2006 21:27
mistä kannattaa aloittaa??? Tekniikka & Jutustelu 8 22.10.2005 18:05
mikä kannattas ostaa hape Yleiset 0 18.04.2002 19:30
Valittaminen kannattaa aina Lars This And That 0 15.02.2002 01:47


Sivu luotu: 13:37 (GMT +2).