![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Jo saakeli meni yli -40
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
-40 näytti kun lähdin kotoa ajelemaan, Kittilässä -37 ja Kolarissa -30.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Se on monest samal viisii ku helteittehikaa tiäl seudul, ett just ku meinoot tottuu, nii herkut loppuu!
<- Varjossa!Tosin nyt vain -28C
__________________
Jeep ISORY Viimeksi muokannut KoniJeep : 10.02.2012 00:56 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Aamusella oli -26 Jämsässä. Ruupperin akkukin oli total finish.
Njet käynnistyny.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Aamulla Lahden pohjoisosassa nimeltään Karjusaari -29 Trrrr että oliki kohmeessa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________ Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa. Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Noniin
Joko pakkasta pidelty? Taivalkoskella parina yönä tullu kuura auton laseihin ja nurmikkoon, tänään rihmo päivällä vähä lumiakin. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joensuun kuppeessa -3 aamulla. Nyt +1.
__________________
Tietä kulkein tien oot vanki, vapaa on vain umpihanki. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Millä tyyliin sielläpäin pysyy kämpät lämpösenä ja vesiputket sulina?
Täällä oli aamulla -28°C, nyt enää -10°C. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Aamulla -24C, nyt enää -8C. Eli saa kiristää vähän kaukolämmön virtausta ettei tule liian kuuma
.Tallissa pysy kovimillakin pakkasilla +13C, eli säätö kohillaan. ps. Su aamu meinas olla käynnistyvyyden kanssa ongelmia kun viimex tankkasin Keimolan Nesteeltä stadiin päin ainoastaan talvilaatu dieseliä jonka max suodatettavuus oli toi -24C. Auto oli ulkona ja ennen käynnistystä piuhassa noin tunnin, neljä ekaa yritystä pyöri noin 10-15sek. Viidennellä jäi käymään. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Eilen kivat -5 astetta ja pieni tuuli.. Oli mukava tehdä jopa ulkona remonttia. Tänään mittarissa -29 selssiusta.. Eipä enää huvita mennä tekeen remonttia. Ja akka komenti vielä lumitöihin.. Prkl...
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan- -Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89- -Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86- http://www.mitsubishi4wd.com |
|
#11
|
||||
|
||||
|
meilläki kävi alle 8 eilen. no minä sitte samassa toivossa olin menossa rattoria tarttaamaan mutta eihän siitä juuri iloa ollu ku ensimmäistäkään puristusta jaksanu pyörähtää
-29 näyttää nyt mittari!
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Nyt pakkasta siedettävät 22.6 astetta mut aamulla oli -30
__________________
-Vain kääpiöt madaltavat autojaan- -Mitsubishi Pajero 2.5tdic 4x4 -89- -Mitsubishi Pajero 2.5td 4x4 -86- http://www.mitsubishi4wd.com Viimeksi muokannut Tractor : 08.02.2012 12:19 |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Eilen illalla -39,7, aamulla klo 04.30 -24...
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
-24 näyttää mittari nyt
|
|
#16
|
||||
|
||||
|
ja puita pittää kantaa päivittäin pari 20l pöntöstä tehtyä "korillista"
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#17
|
||||
|
||||
|
nyt Joensuun eteläpuolella -27, huomenna tai viimestään lauantaina pääsee ehkä käymään ulkona... tai sitte ei..
__________________
Juuri tästä kyseisestä asiasta mitään tiedä.. |
|
#18
|
||||
|
||||
|
-25 näyttää tällä hetkellä, ja tänään lakkasi Isuzu puhaltamasta lämmintä! Oli äärettömän mukavaa ajella kaupasta kotia ehtoolla!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| td5 disko ja pakkanen + ilmajouset? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.01.2008 00:51 |
| Toiota HJ 60 murrokset, kelläään nurkissa? | Vilkutin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.02.2007 14:51 |
| Pureeko pakkanen? | AVRO | Chit-Chat | 37 | 24.02.2005 22:33 |
| Pakkanen katosi | MäIte | Rakas Päiväkirja | 9 | 21.01.2003 13:08 |