![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
kelien mukaan ehkä ainaski katsomon puolelle pyrin tulemaan
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Rohkeasti vaan mukaan-kaikenlaisille ajopeleille löytyy settiä..Jääradallakin tasapäin Suzuki 413 takalukolla pökkyröin,4runner altsikoilla ja Mitsu l200 katunastarenkain-kuskit ratkasee...Mukavasti ajetut urat on kovettunu ja lisää ajellaan...
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Laittelin piikkinokan(vakio) käyntiin n 3kk ulkona seisomisen jälkeen..Oli tunnin sisällä 7 lämpöasteessa ja akku latauksessa samanajan,kolmannel polkasul käyntiin!!!Kävin ajamassa (traktorikuvio 16" 6"leveät)umpihankea sekä uraa-hyvin eteni.Huomenna taas menen ajamaan jälkiä lisää mm officrossilenkkiä sekä murhamäkeä,melko haasteellista mennä yksin kun taitaa toiset painaa duunii,highlift aseena.Lunta maastossa alle 40cm ja Gaz etenee kuin tyhjää...Reittihommat etenee!!!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
tänään lakasee mönkkärillä.
__________________
FREE Lander TOI OTA LJ70 Kee way ne! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Huomenis vois koittaa pilkionnea ja nostais kalankusta jäälle. Löyty välineet tohon pilkkimiseeen ja pumppaamiseen....
__________________
FREE Lander TOI OTA LJ70 Kee way ne! |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onko lauantain ajot vielä voimassa? Ja kuinka paljon porukkaa olisi tulossa.
__________________
Toyota Crawler |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kämpin Haten Ladoga Kilpurilla tulemme tekemään testiajoa..Siis tottakai on voimassa..Laitan ton volvo 303 ajoon ni sillä hupailua..Onhan noita autoja tulossa ,moni jätti tossa pakkasilla kelivarauksen mutta mä lupasin hyvää keliä!!Tulkaavaan ajelemaan kaikki kellä aikaa ja haluja on,on sekä ajettua pohjaa sekä umpista tarjolla...Ajatus olis aloitella tossa klo 11.00 aikoihin.Ja paikkahan on siis se Officrossista tuttu Sipilän alue elikkäs Murhamäki..Kt 140,Lusintie 70 jotain...Siis kalmankolmio,Vt 4-kt 140 ja Kouvolantien kolmio...Heinola!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LADOGA TROPHY 2012 | myllis | Tapahtumat | 260 | 27.12.2012 23:10 |
| Suunnistuskisat 2012? | Jare | Tapahtumat | 20 | 17.11.2011 18:27 |
| Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |
| maailmanloppu 2012 | HV | Chit-Chat | 5 | 18.01.2009 14:30 |