![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() meiän kylällä on kymmen kunta kelkkaa. välillä ollu lynxiä ja articcattia. molemmat ollu yhtä paskoja. polle on ehdottomasti kestävin ja varmin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä olleet kaikki polarikset olleet ihan paskoja. uudemmat varmaan kestää mutta tuon hintaluokan ei. ja työkalut joutuu hommaamaan uudet kun kaikki on tuumaista. =)
__________________
OPA Patrol "Boar" pätkästy -82 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
joo no rajataan tiedot vain jostain -98 uudempiin. ja kaasari koneella. kaksi ollut vanhempia ruisku koneita ja ne on aika susia.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Ehdottomasti rotaxin moottori, nielee kilometrejä vaikka kuinka eikä tartte tapella pakoaukon säätimien tai minkään muunkaan kanssa niinkun suzukin koneissa, uusista cateista ei ole kokemusta mutta pääasiassa helpommalla pääsee kun kiertää. Polarikset kannatta unohtaa jollei halua tankata samalla tyylillä kuin bensa vania, se kierre tankissa ei lopu vaikka kaasusta hellittää, tekniikka on kaikkea muuta kuin luotettavaa. Tuolla rahalla en yamahaa ostaisi, ne vanhat pystyiskari phazerit on kaikkea muuta kuin mukavia ajaa, niin mataliakin että jos olet sentinkään pidempi kuin 140cm niin polvet ihan paskana 5km jälkeen. Joko tuollainen lynx rcg alustalla tai ski-doo sc3 alustalla, koneina menee lähes kaikki nestekoneet, kunhan ei siihen 1000cc 3 pyttyiseen mach z sotkeennu mutta tuolla rahalla ei liene riskiä, 500cc ei kannata ostaa, 440cc huomattavasti virkeämpi läpi vetoalueen ja kerkiää, ajettavana vain täysin erilainen, voi verrata 2t crossiin mitä joutuu pumppaamaan. 600cc ehkä kaikkein järkevin ja 2 pyttyisenä, ne 3 pyttyiset päästää kyllä makeat soundit mutta niissä vanhemmissa oli tasapainotus ongelmia koneissa ja remontithan on aina kalliimpia useampaan sylinteriin. Kunhan tarkastaa ne kumiset kaasarin kurkut ja kaikki muut perus asiat ostaessaan.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
No tolla rahalla sai vuos sitten esim r-evo lynxin 2006, ei tarvinnu mitään sille koko talvena tehdä, oli 21000 km mittarissa, joten eipä sekään näköjään mitään meinaa, onpahan kaikki korjattu jo ainakin pari kertaa.
Oli tosin 550 puhallinkone, mut eipä tolla etelän reiteillä ole väliä, tolla mun uudemmalla 600 sdi:llä ei pääse yhtään sen kovempaa, on vaan paljon pelottavampi ajettava kun on yli puolet enemmän löylyä ja miljoona kohtaa enemmän mitkä voi mennä rikki. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eihän se peli ole luonnikas jos kaasun voi pitää koko ajan pohjassa
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Siihen kulutukseen että 800 etekki lyne vie saman verran bensaa kun 800 pollen assaultti. Okei annetaan pikkasen lenkkiin, lynessä riitti bensa 789m pidemmälle. kummassakin oli tankki tyhjä alle 70km kohalla. Se siitä pieni ruokasuudesta
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ihan sama minkä merkin laittaa kaikki net on paskoja
![]() esim tällähetkellä tarjolla. ID: 1255832 1082968 1230315 1257224 1253496 1253075 1257142 1255362 Ski-doota ois tarjolla mutta suurin osa ajettu jo yli 10tkm eli männät ja stefat ois vaihettava jo. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä kannattaa ostaa tikkaat + kävelysilata talonkatolle | Cental73 | Chit-Chat | 8 | 25.08.2009 12:07 |
Kumpi kannattaa ostaa Hilux vai King cab? | KJ-Wilho97 | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 22.05.2006 21:27 |
mistä kannattaa aloittaa??? | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.10.2005 18:05 | |
mikä kannattas ostaa | hape | Yleiset | 0 | 18.04.2002 19:30 |
Valittaminen kannattaa aina | Lars | This And That | 0 | 15.02.2002 01:47 |