![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tossa OM605:sessa sit on turbon kestävät veivit jo valmiina... Eli OM605/OM606:set omaa samat sisukset ku turbolliset tehtaan jäliltä. Näissä on jo suunnittelussa otettu huomioon turbollisuus, eikä ole kuten ne entiset kapeekantiset.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
jostan jäänyt kuvamieleen että olis eri sisukalut ollut, oiskohan ollu samassa rakentelutopicissa missä irtoo 526hv tuosta motista.
Selvisi tänään syy kytkimen poikimiseenkin, keskiö monessa osassa ja jousien ympärillä oleva valettu rautakehikko osina myös, nyt pelaa taas uudella levyllä ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ei muuten ole samat veivit ku turbolisessa,vaparis on heikommat!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noi hinnat on kyllä niin ryöstöö että kandee melkeen hakee koko auto vaikka virosta ja myydä ylijäävät. ite myin ehjän turbokoneen 350e, ei jaksanu pitää tallin lattialla potkittavana ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() ???Lainaus:
Taitaa mennä sekasin OM:t nyt ku OM602:ssa on erillaiset kanget sitten... |
#6
|
|||
|
|||
![]()
nyt on kone irroitettuna merssusta. huomenna pesu ja hiukan alkaa jo purkamaan konetta. jos pakosarja irroittelisi niin pääsisi uutta jo miettimään. vapari om606 imusarjaa saa tarjota niin sais senkin laittaa työnalle, ei tuo muovinen imusarja oikein houkuta..
yllättävän ripeesti sai koneen irti vaikka ekaa kertaa joutu purkamaan, 6h ja kone roikku pilkin nokassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#7
|
||||
|
||||
![]()
semmonen muovinenki kestää 360hepoa
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
no perhana. pitääköhän siitä alkaa vääntää putkitusta cuulerille, ainut ongelma että mahtuuko kyseinen imusarja tojotan konehuoneeseen. tulee aika sivulle ja pahimmoilleen akun tielle. mutta sittenhän tuon näkee kun pääsee pajottamaan
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#9
|
||||
|
||||
![]()
akuthan kuuluuki peräkonttiin, helpottaa kummasti koneen säätö hommiin ku ei ole akut haitolla.varsinki tossa sinun koneen vaihto operaatiossa.
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kyllä vaparissa on "heikommat" veivit ja ohuemmat männäntapit. (26mm vs. 28mm) Myös männät on erilaiset muutenkin kuin männäntapin osalta. Tosin öljyruiskut tuossa monivena vaparissa on. Turbon öljypumpussa on myös eroa. Muistaakseni leveämmät rattaat pumpussa ainakin kuutoskoneessa. kk-laakerit kannattaa tarkistaa. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
no onhan tuossa melkein 10mm enemmän tapissa materiaalia ku ntojotan tapissa
![]() Ja kyllä, kaikki kulutusosat tulee vaihettua. laakerit, ketju, laahaimet, tiivisteet yms. öljypumppua en taida vaihtaa.kuumilla öljyillä paineet oli 1.5bar. mutta pitää nyt kattoo mihin hintaan niitä löytää
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#12
|
|||
|
|||
![]() mikä pumppu. elementtien koot? mitä tuo sähköhimmeli on ohjaavinaan? joutanee pois kun rakantelu etenee mikäs kello tuossa päällä on? siis pumpun päällä
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
5.5mm elementit näkyy olevan, Mekaaninen pumppu.
Sähköinen näyttää tältä: ![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
#15
|
||||
|
||||
![]()
oho, hävis vastaus johonkin
![]() päällä oleva mokkula n ns. "alppiventtiili", hienosäätää syöttöä ilmanpaineen mukaan, periaatteessa kuin "morkooli" mutta tais olla joku 0.1 bar alueella se säätyminen, lukitus auki, ruuvi ihan ylös, ja lukitus kii = koko ajan "max" sähkömökkyla voip olla joku automaatin ohjaus, jos se on siin pumpun kyljes olevan alipaineveheksen persiissä, joka ohjailee automaatin alipaineen määrää = vaihdon pehmeyttä sit siel pumpun persiissä on tyhjäkäynnin korotus solenoidi kans... (sähkö) ja elementit tosiaan 5.5 / vastaavas turbos 6.0 nuo naftaputkien / letkujen pikaliittimien o-renkaat sitten KAIKKI kerralla uusiks, säästyy hetkeks turhilta ilmavaivoilta - prööt !
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 05.02.2012 21:10 |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() pumppupajaahan tuo huutaa noilla elementeillä. pitänee laittaa soittokierros pystyyn ensiviikolla.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#17
|
||||
|
||||
![]()
kysys sitten myös ppdieselistä - Lamsijärven Pasin puoti
samalla muutatat sen alppiventtiilin morkooliks...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#18
|
|||
|
|||
![]()
pasille lähti jo postia, kuulemma vastaa myös siihen.
toisin kuin muut pajojen omistajat
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
onkos tuossa alumiini vai teräspohja? en oel kerenny vielä sen vertaa pesemään konetta että olisin materiaalin kattonu
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |