![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Mutta joku 10mm menee vielä jotenkin. ja 5mm levy huomattavan helposti. 0,75 pelti menee nopeammin kuin maitopurkki saksilla? toki parempi jälki pienemmällä virralla ja rauhallisemmin.
|
|
||||
|
||||
![]()
ja jos kiinnostusta on niin jenkkien ebay:ssä on tarjontaa aika hyvin, samoja kiinavehkeitä kun nämäkin. hinnat alkaen $200 about.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Onhan noita monen hintasia, löytyy saksasta ja englannistakin kohtuu rahalla. Paljon sitten rahti tekee? , tuo Porlanpajan plasma on tutulla ja hyvin on sillä pärjänny. Pitäs itellekkin hommata,,,
http://search.eim.ebay.fi/?en=50&es=...&elc=77&eb=Hae Edittiä,, Ei ainakaan tässä olis paha rahti, jos pitänee paikkaansa http://viewitem.eim.ebay.fi/BoliX-Pl...773928853/item
-Osta japsi ja opit hitsaamaan- Viimeksi muokannut -Stedt- : 05.02.2012 12:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Itse törmännyt 50:llä valovirrassa 16a sulakkeen riittämättömyyteen kun ei tarvi olla
edes täysillä niin sulake palaa ja suuttimia kannattaa tilata iso säkillinen ebaystä kun isommilla virroilla ei salli leikkausvirhettä tai suutin on entinen.Nyt siis suosittelisin ehkä voimavirtakonetta jos on virtaa saatavilla. |
|
|||
|
|||
![]() Tarkistappa sen sulakkeen tyyppi:
50A plasmaleikkuri polttaa 16A sulaketta?
Itse en ole polttanut yhtään sulaketta tuolla omalla plasmallani, mutta enpä ole leikannutkaan ihan hirveän pitkiä aikoja yhtä kyytiä, paremmin kestää tuo plasmakin kun ei kuumu ihan hillittömästi. Toki nuo minun 16A sulakkeet on kaikki hitaita, siis niitä etana logoilla olevia. Normaaleja 16A sulakkeita saattaa polttaa helpostikkin. |
|
|||
|
|||
![]()
miulla o tuo novan 50
![]() Mulla on kanssa nuo 16A hitaat jos nallin takana on vaan tuo plasma niin ei ole ongelmia ellei sitten ala täydellä virralla polttamaan pitkää aikaa putkeen.. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tässä kun on koneen ulkopuolella semmonen maadotuspultti, jossa luki ohjekirjassa että joku johtosuoja, muista kytkeä jonnekkin. mihkähän hittoon mun se pitäis kytkeä? pistotulppa on maadoitettua mallia, en oo kyllä konetta avannu ja kattonut kytkentöjä. "grounding: at the back of each welder there is a screw and a label to provide the necessary grounding. before operating the unit it is necessary to ground the shell of the welding apparatus by means of a cable with no less than 6mm diameter, in order to prevent potential problems caused by electrical leakages" ymmärrän kyllä että tärkeetä on ja hirveetä damagee, mutta minne mä sen 6mm kaapelin kytken?
|
||||
|
||||
![]()
Mie ostin eebaystä 60 amppeerisen kolmivaihekoneen ja oon ollu alkuongelmien jälkeen ihan tyytyväinen ostokseen. Pelaa kympin nalleilla...
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mutta jos tuo maadoitus jonnekin tarttee kytkeä niin vaihtoehtoja on kaksi. 1. Kiinteistön päämaadoituskiskoon ( ei kuulosta tarpeelliselta/ uskottavalta) 2. Johonkin sellaiseen kappaleeseen jossa on tuon hitsilaitteen maadoitus. Tarkennetaan vielä, että tuo on melko varmasti häiriönpoistomaadoitus, joka kytketään tarvittaessa.
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 17.10.2012 19:47 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Plasmaleikkuri 50A | Tsuiba | O/M/V Muut | 7 | 01.09.2009 22:23 |
Myydään M:Plasmaleikkuri, MYYTY | Niamola | O/M/V Muut | 5 | 01.07.2008 11:38 |
O: Plasmaleikkuri | LaaLaa | O/M/V Muut | 32 | 04.02.2008 17:42 |
K-raudoituksen plasmaleikkuri | PikkuF | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 06.12.2007 13:24 |
M:Plasmaleikkuri -MYYTY- | Petski | O/M/V Muut | 10 | 22.01.2006 22:00 |