Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.02.2012, 20:05
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

riippuu mikä on kunnolla tehoja? 200riittää tuolle läjän laatikolle ainakiin. ja pyytävät noilla turbon männilllä,veiveillä aivan naurettavia hintoja.. 750euro sarja??? jotain miljoona ajettuja, meinaan on menny aika naurettavaksi tuo mersun koneen osien hinta

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.02.2012, 05:19
pulu:n Avatar
pulu pulu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Viestit: 830
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
riippuu mikä on kunnolla tehoja? 200riittää tuolle läjän laatikolle ainakiin. ja pyytävät noilla turbon männilllä,veiveillä aivan naurettavia hintoja.. 750euro sarja??? jotain miljoona ajettuja, meinaan on menny aika naurettavaksi tuo mersun koneen osien hinta
no mun mielest sellai 400 heppaa rupee olee jo jotain..ainaki aluks,mut se siit kantsis varmaan suunnata katseet osien suhteen ulkomaille..tol 750 e rupee saamaan jo koko turbo koneita!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.02.2012, 06:30
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

tämä vitoskome tulee olemaan tutustuminen mersujen maailmaan, ja toytasta luopumisen jälkeen pitää hommata yksi sylinteri lisää ja minimissään ne 400hp sitten..
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.02.2012, 20:34
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Tossa OM605:sessa sit on turbon kestävät veivit jo valmiina... Eli OM605/OM606:set omaa samat sisukset ku turbolliset tehtaan jäliltä. Näissä on jo suunnittelussa otettu huomioon turbollisuus, eikä ole kuten ne entiset kapeekantiset.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.02.2012, 21:38
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

jostan jäänyt kuvamieleen että olis eri sisukalut ollut, oiskohan ollu samassa rakentelutopicissa missä irtoo 526hv tuosta motista.

Selvisi tänään syy kytkimen poikimiseenkin, keskiö monessa osassa ja jousien ympärillä oleva valettu rautakehikko osina myös, nyt pelaa taas uudella levyllä ja onhan se paljon mukavempi ajella tuommoisella epämielyttävällä ja kovaäänisellä maasturilla kun sirolla ja hiljaisella henkilöautolla. niissä voi jopa nukahtaa ratiin, tuosa todellakaan ei
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.02.2012, 10:14
pulu:n Avatar
pulu pulu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Viestit: 830
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Tossa OM605:sessa sit on turbon kestävät veivit jo valmiina... Eli OM605/OM606:set omaa samat sisukset ku turbolliset tehtaan jäliltä. Näissä on jo suunnittelussa otettu huomioon turbollisuus, eikä ole kuten ne entiset kapeekantiset.
ei muuten ole samat veivit ku turbolisessa,vaparis on heikommat!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.02.2012, 16:48
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pulu Näytä viesti
ei muuten ole samat veivit ku turbolisessa,vaparis on heikommat!
Miks siellä uudessa vaparissa ontot veivit olis jos ei kerta tarvii?

Noi hinnat on kyllä niin ryöstöö että kandee melkeen hakee koko auto vaikka virosta ja myydä ylijäävät.
ite myin ehjän turbokoneen 350e, ei jaksanu pitää tallin lattialla potkittavana
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 04.02.2012, 17:24
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

???


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pulu Näytä viesti
ei muuten ole samat veivit ku turbolisessa,vaparis on heikommat!
On se vaa kumma ku tuolla Kalajoen suunnalla ST-Mersumiehet on näitä aukoneet ja tehneet vertailuja... Numerot on sisuskaluissa samat...

Taitaa mennä sekasin OM:t nyt ku OM602:ssa on erillaiset kanget sitten...
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.02.2012, 19:44
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

nyt on kone irroitettuna merssusta. huomenna pesu ja hiukan alkaa jo purkamaan konetta. jos pakosarja irroittelisi niin pääsisi uutta jo miettimään. vapari om606 imusarjaa saa tarjota niin sais senkin laittaa työnalle, ei tuo muovinen imusarja oikein houkuta..

yllättävän ripeesti sai koneen irti vaikka ekaa kertaa joutu purkamaan, 6h ja kone roikku pilkin nokassa.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 05.02.2012, 15:39
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.776
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pulu Näytä viesti
ei muuten ole samat veivit ku turbolisessa,vaparis on heikommat!
Jep.

Kyllä vaparissa on "heikommat" veivit ja ohuemmat männäntapit. (26mm vs. 28mm)
Myös männät on erilaiset muutenkin kuin männäntapin osalta.

Tosin öljyruiskut tuossa monivena vaparissa on.
Turbon öljypumpussa on myös eroa. Muistaakseni leveämmät rattaat pumpussa ainakin kuutoskoneessa.

kk-laakerit kannattaa tarkistaa.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 05.02.2012, 16:24
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

no onhan tuossa melkein 10mm enemmän tapissa materiaalia ku ntojotan tapissa mutta noille väpelö tehoille mitkä tavoitteena riittää varmasti hyvin.

Ja kyllä, kaikki kulutusosat tulee vaihettua. laakerit, ketju, laahaimet, tiivisteet yms. öljypumppua en taida vaihtaa.kuumilla öljyillä paineet oli 1.5bar. mutta pitää nyt kattoo mihin hintaan niitä löytää
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 05.02.2012, 20:47
pulu:n Avatar
pulu pulu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Viestit: 830
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Jep.

Kyllä vaparissa on "heikommat" veivit ja ohuemmat männäntapit. (26mm vs. 28mm)
Myös männät on erilaiset muutenkin kuin männäntapin osalta.

Tosin öljyruiskut tuossa monivena vaparissa on.
Turbon öljypumpussa on myös eroa. Muistaakseni leveämmät rattaat pumpussa ainakin kuutoskoneessa.

kk-laakerit kannattaa tarkistaa.
tos orkkis turbo koneises on 30mm leveet ö pumpun rattaat.ja oliks tos 124 sen 20v pannus sähkö vai mekaaninen pumppu?ja mites toi kone mahtuu läjän kone huoneeseen alapäästä,tuleeko ohjaus laiteita tielle?tos omas rojektis joutu kääntään öljy pohjan pikapin toiste päin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 22:53 (GMT +2).