Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2012, 18:09
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Hohoo, jakolaatikon ketju hyppii yli vedättäessä. Sekin vielä.
Kerroppa jos jostain löydät uuden ketjun,vois miltei ostaa varastoon yhden niin olis varalle sellainenkin.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.01.2012, 18:28
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Timanttitiskiltä hiukkasen rapeahko 600€ uusi ketju, ihanan kallista. Sama se on alkaa zoomailemaan jostain jakista joka oisi tikissä. Tamgearsille pitää kyllä laittaa kyssäri noista ketjuista, jos olisi hieman asiallisemman hintainen sieltä.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 31.01.2012, 20:15
suzukirby:n Avatar
suzukirby suzukirby ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.10.08
Sijainti: Isokyrö
Viestit: 113
Perusasetus

Mulla olis kokonaanen pikkuaski ylimäärääsenä pistä yv jos kiinnostaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 01.02.2012, 17:46
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Ei kellään olis hajua mitkä on vetoketjun speksit tässä ykköskoppasen isossa laatikossa?? Jos jollain olisi irrallaan loota niin olisin melko kiitollinen mitoista, eli rattaan leveys, hampaiden jako nokasta nokkaan ja lenkkien määrä.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 20.02.2012, 19:50
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Laitetaas nyt jotain semmosta projektin edistymiseen liittyvää, eli tuli hommattua L200 vaparin imusarja coolerin siirtoa varten. Ajatuksissa on rakentaa uusi 2" ahtoputkisto ja istuttaa vakiocuuleri keulalle vinssin ja releboksin kaveriksi. Viskoflektin heitto kuubaan ja korvaaminen termostaattiohjatulla sähköflektillä tilan saamiseksi on varmaan edessä, jos vaan suunniteltu syylärin siirto taaksepäin toteutuu.

Tuohon L200 imusarjan huohotinputkeen meinasin istuttaa m12 tai m14 banjoliittimen, josta saapi ryöstettyä painetta hukkaportin kellolle, ahtomittarille ja vaikka juuttuvasiipisen ohjaukseen.

Saa nähdä jos projekti nytkähtäisi todellisuudessa eteenpäin tuossa hiihtolomalla, kun ulkomaanmatkakin peruuntui.. Oluen voimalla vaan pitää yrittää suunnitella kaikkea hienoa kaupunkikaksion hämärässä, kun ei talliin pääse.

Jakiskin pitäisi pudotella alas, perkeles, eikö mitään muuta...
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.02.2012, 22:22
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Aika sissi saat olle että pelkän jakiksen tiputat pois,ja ennenkaikkea että saat sen vielä paikoilleen. Siinä nimittäin on sen vaihteensiirtäjän putkisokka kovin vittumainen laittaa paikoileen jo lattiallakin,saati sitten autossa paikoillaa ollessa,ehkä helpompi puottaa koko pökäle lattialle niin samalla katsoo kytkimen,kampuran takastefan,silmälaakerin kunnon sekä vp hammaskehän kuluneisuuden.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 05.03.2012, 21:03
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Jotain pikkusta olis nakerreltu, takapäähän uusi poikkipalkki 90x40x5 palkista.Tankki heivattiin kuubaan odottamaan fiksausta ja perärutkun 20l bensatankki kabiinin puolelle väliaikaisratkaisuksi.
Uudet kaapelit startille 50 neliön kaapelilla ja vinssille 70 neliöistä. Maadoitukset myös kuntoon. Solenoidiboksiin pitää vielä vaihtaa vahvempaa jöötiä virralle, että saa hyödyn irti kaapeleista. Vinssi on paikallaan ja ruokottoman näkönen vinssipuskurin tekele myös. Laturilta lähteviin kaapeleihin laitettiin pätkä uutta kaapelia ja suojattiin kunnolla, oli nimittäin melko lahot ne eristeet ja toinen kaapeli jo poikki. Onneksi oli vetäytynyt kuoreensa eikä jäänyt sätimään pitkin konehuonetta... Oli "korjattu" ABIKOLLA se kaapeli aiemmin!!!! Eihän tota teipin alta edes erottanut ennen ku oikeen tutkaili. Ja tätä kirjoittaessa hokasin, että se laturin perseessä oleva kumisuoja jäi laittamatta paikalleen.

Kaikki liitokset tehtiin puristamalla ja pienellä määrällä tinaa. Suojaus kutistesukkaa, akkunapavassua,kurttuputkea ja tesan mustaa erkkaria. Akunkengätkin tuli vaihdeltua uusiin ja hienoihin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Paha olo mika Kysy MäIteltä 4 17.05.2003 03:07
Paha olo jo ennen suoritusta? tuska Bees & Honey 1 03.01.2003 15:25
Paha Spyde Lars Cooking & Food 0 08.03.2002 10:10
Unix on Paha! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 15:34
Paha olut Lars Oluet 0 22.09.2001 12:38


Sivu luotu: 17:02 (GMT +2).