![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Timanttitiskiltä hiukkasen rapeahko 600€ uusi ketju, ihanan kallista.
![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla olis kokonaanen pikkuaski ylimäärääsenä pistä yv jos kiinnostaa
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei kellään olis hajua mitkä on vetoketjun speksit tässä ykköskoppasen isossa laatikossa?? Jos jollain olisi irrallaan loota niin olisin melko kiitollinen mitoista, eli rattaan leveys, hampaiden jako nokasta nokkaan ja lenkkien määrä.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas nyt jotain semmosta projektin edistymiseen liittyvää, eli tuli hommattua L200 vaparin imusarja coolerin siirtoa varten. Ajatuksissa on rakentaa uusi 2" ahtoputkisto ja istuttaa vakiocuuleri keulalle vinssin ja releboksin kaveriksi. Viskoflektin heitto kuubaan ja korvaaminen termostaattiohjatulla sähköflektillä tilan saamiseksi on varmaan edessä, jos vaan suunniteltu syylärin siirto taaksepäin toteutuu.
Tuohon L200 imusarjan huohotinputkeen meinasin istuttaa m12 tai m14 banjoliittimen, josta saapi ryöstettyä painetta hukkaportin kellolle, ahtomittarille ja vaikka juuttuvasiipisen ohjaukseen. Saa nähdä jos projekti nytkähtäisi todellisuudessa eteenpäin tuossa hiihtolomalla, kun ulkomaanmatkakin peruuntui.. ![]() ![]() Jakiskin pitäisi pudotella alas, perkeles, eikö mitään muuta... ![]() ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Aika sissi saat olle että pelkän jakiksen tiputat pois,ja ennenkaikkea että saat sen vielä paikoilleen. Siinä nimittäin on sen vaihteensiirtäjän putkisokka kovin vittumainen laittaa paikoileen jo lattiallakin,saati sitten autossa paikoillaa ollessa,ehkä helpompi puottaa koko pökäle lattialle niin samalla katsoo kytkimen,kampuran takastefan,silmälaakerin kunnon sekä vp hammaskehän kuluneisuuden.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jotain pikkusta olis nakerreltu, takapäähän uusi poikkipalkki 90x40x5 palkista.Tankki heivattiin kuubaan odottamaan fiksausta ja perärutkun 20l bensatankki kabiinin puolelle väliaikaisratkaisuksi.
![]() Uudet kaapelit startille 50 neliön kaapelilla ja vinssille 70 neliöistä. Maadoitukset myös kuntoon. Solenoidiboksiin pitää vielä vaihtaa vahvempaa jöötiä virralle, että saa hyödyn irti kaapeleista. Vinssi on paikallaan ja ruokottoman näkönen vinssipuskurin tekele myös. Laturilta lähteviin kaapeleihin laitettiin pätkä uutta kaapelia ja suojattiin kunnolla, oli nimittäin melko lahot ne eristeet ja toinen kaapeli jo poikki. Onneksi oli vetäytynyt kuoreensa eikä jäänyt sätimään pitkin konehuonetta... ![]() ![]() ![]() Kaikki liitokset tehtiin puristamalla ja pienellä määrällä tinaa. Suojaus kutistesukkaa, akkunapavassua,kurttuputkea ja tesan mustaa erkkaria. Akunkengätkin tuli vaihdeltua uusiin ja hienoihin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Paha olo | mika | Kysy MäIteltä | 4 | 17.05.2003 03:07 |
Paha olo jo ennen suoritusta? | tuska | Bees & Honey | 1 | 03.01.2003 15:25 |
Paha Spyde | Lars | Cooking & Food | 0 | 08.03.2002 10:10 |
Unix on Paha! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 15:34 |
Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |