![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Toimii ihan oikein, pajeron kuuluukin ahtaa kokoajan. (onko se sitten hyvä, on toinen asia). tuo imusarjan muuttaminen, ja varsinkin jos laittaa coolerin, laskee vähän painetta, mutta eihän vähän isompi turbokaan mitään haittaa. Pajerossa vain ei kauheasti tilaa turbolle ole.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajerosta ahdot hukassa | japanian rauta | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 10.05.2009 20:13 |
| Pajeron ahdot TD04 -> TC05 | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.09.2007 06:30 |
| LJ:n ahdot alunperin. | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 27.07.2007 18:18 |
| Mikä turbo & paljo on ahdot vakio Patrolissa,sd33t | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 22.12.2005 21:04 | |
| ahdot? | toppa | Tekniikka & Jutustelu | 36 | 27.04.2005 20:49 |