Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 27.01.2012, 08:48
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AHMA Näytä viesti
Mites sit tää e-ville???
Muutaman vuoden ajan jo tilaillut sieltä tavaraa. ASPA vastaa suomeksi mutta kestää aina päivän, ja tavaran tulo ottaa noin kuukauden järjestään. Mutta tavara tulee varmasti, ja takuuasiat toimii jos niille on tarvetta.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lahjoitetaan euro- fin- ja kertakäyttölavoja KooPee O/M/V Muut 1 25.09.2006 21:52
Myyty : M.hj 60/61 maksu euro SERMAX O/M/V Muut 3 25.07.2005 13:18
Euro vs. markka? ranke Chit-Chat 12 09.04.2005 09:54
Euro Car Show 2005 baxxter Chit-Chat 22 09.03.2005 07:51
Euro & Eu Lars Elämää suuremmat huijaukset 0 28.09.2001 18:26


Sivu luotu: 20:31 (GMT +2).