![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tulen katsomaan ja ehkä ajamaan. T3 Syncro T. Sandro
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Volvo koe ajettu, camo lumihangessa eikä kytkintä ehtis muka millään enää vaihtaa siis minä isse määritin ett' ei jaksa. Volvo saa riittää, koe ajon kokemus, ykkönen liian lyhyt kakkonen puutuu
maskin puolväliä myöten puuterilunta. kai se punkalla suunnilleen sama vissiin siellä jotain esteitä alla pikku kiviä visiin ja vähän isompia kiviä?
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Edelleenkin tulollaan. Joskohan pääsisi testaamaan Kaimaneita lumessa...?
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Auto leimattu, tulossa ollaan!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Saataskohan huomenna lisää jotain videoita. Tos esim. yks klippi viimevuodelta.
http://youtu.be/0b0doqgxwjU |
|
#6
|
||||
|
||||
|
No jos ne makkarat tulisi käristää..
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Tule tule, en mäkään muuta, ehkä pari fotoo jos olo antaa periksi lähteä edes. pukkaa perkele flunssaa!
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Hyvä meininki ja kivat ajelut. Kiitokset Tarelle ja kumppaneille järjestämisestä!
__________________
Jos Jeeppi on kinni, se myös tarkoittaa sitä. |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Mukava päivä oli, kiitos järjestelijöille.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#10
|
||||
|
||||
Punkkaan!
Kuvii ja videoitaaa! Kiitos.
Heti kun kerkiitte. Ite ei kerennyt sitten taaskaan??? Olikos muuten syvästi sitä lunta? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Sopivasti lunta ja hyvät makkaravalkeat! Kiitos järjestäjille.
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Kiitos mukana olleille. Taas kerran jäi hyvä fiilis järjestelyistä. Roskia ei näkynyt alueelle jääneen, joten kiitos siitä.
Kalustovauriotkin tais jäädä aika vähiin tällä kertaa? Omat kalustovauriothan mulle sattu jo aiemmin, enkä saanu (=jaksanu) korjaa yhtäkään autoa ajokuntoon, joten pääosin meni kuvatessa ja seuratessa ja kivaa oli näinkin. Videoita näyttäis olevan about 40 kipaletta, eli eiköhän niistäkin aikanaan jokunen eksy tuubiin, mutta aloitetaas nyt ensin kuvista ja jonkinlaisista kuvateksteistä. Taren kanssa aamulla laiteltiin pari kylttiä pystyyn ja sit ajateltiin ajella yhdet jäljet, jotta uusille kuskeille on edes jotkut jäljet. Keli oli hieno, eli aurinko paisteli kokopäivän....valitettavasti en oo mikään oikea kuvaaja, niin ei se auringon tunnelma välttämättä välity kuvien kautta kovin hyvin ![]() Sinne alko letukka häviämään mäen päälle ja päivän eka lämmittävä kävely sai alkaa mun osalta.....ja niitä riitti ja ei ollu yhtään kylmä koko päivänä ![]() Aamuauringon fiilistelyjä Chevyn kanssa. Tarehan siis ei aikonu ajella päivän aikana, ku ihan vaan pintakaasulla varovasti kerran tai kaks ![]() Pakollinen "rengas kivellä" kuva ![]() ![]() ![]() Muitakin autoja alkoi ilmestyä maastoon. Tässä vaiheessa Petellä oli jo lumet ekan kerran niskassa ja ajatuksissa pyöri levikkeiden haku tallilta ![]() Ensimmäisiä "Lamppu-Sami" riivaa 6x6 nut 4 you Volvoa. ....koitetaas tuolta ylös Lisää porukkaa tulossa....hyvä hyvä. Chevy tässä vaiheessa etenee vielä auratulla, mutta siirtyi kyllä maastoon ja hyvä niin. Oli meinaan kiva nähdä full size jenkki kalustoakin Punkalla. Aluehan sinällään on niille hyvä, että ei ainakaan puihin pitäs osua ![]() Volvolla kohti alamäkeä Oli siel britti, jenkki, japski ja svedu kalustoo ainaki Veskun Suitsan ajelut jäi aikasta vähiin. Eli just tähän ne loppu, kun murros antautui ja varaosathan on ihan yliarvostettuja. Mut säästyhän bensakuluissa. |
|
#13
|
||||
|
||||
|
Tässä vaiheessa oli Tarella jo unohtunu se "pari kertaa vaan" ajeleminen.
Jouni veteli alueella ekan 15min vastaavanlainen lumipöly ilmassa kokoajan.....tais olla uusien alustaratkaisuiden testi meneillään. Sit lähdettiin ajeleen pienellä letkalla "alatielle" jäljet. Ja koska ei luotettu Chevyn etenemiseen rajattomasti kierrettiin se niinku vastapäivään? Jouni muisteli, että onhan tosta kesällä menty ylös, niin koitti myös talvella. Mutta kivi takana ja edessä johti pieneen vinssin käyttöön. Siis huomioikaa renkaan jäljet kiven molemmin puolin Lamppu-Sami sujautti siitä alaspäin tullessa yli niin että rytinä ja kolina ja pauke kuulu. Oli kuulemma "huonopaikka jäädä kiinni", niin päätti sit survasta kaasun pohjaan ja ajaa yli....VOLVO YLIVOIMAA![]() ![]() ![]() Härskin piti kans päästä takalaatikosta kurkistaan, että miten saatanan iso kivi se oli, meinaan kolina sisälläkin oli ollu jyrkkä! Sit alueelle saapui kirjailija Juha Vuorinen Sisulla.....vai oliko toi se kirjailija On meinaan hieman harvinaisempi maastokuormuri kyseessä. Näitä ei taida olla valmistettu ihan hirmuisen montaa??Kuvasia makkaratulien ympäristöstä Pikku Myyn kulkupeli....oliko se nyt "Rotta-BJ"? ISO KIITOS että sain lainata tätä "ihan vähän" .......meinaan kun pääsin puikkoihin, niin muistu niin omat bertalla ajamiset mieleen vuosien takaa. Tais hiukka tulla happea kytevään swamp jumper projektiinki täs tällä ajellessa Blazer maaston puolella.....toivottavasti nähdään tämä ja muita isoja jenkkejä alueella jatkossakin. Sit portaali-Sisua piti lähtee hiukka ulkoiluttamaan. Mutta ei se ihan mahdottoman herkästi menny pelkillä kumipyörillä, eli ketjuja kaipais noin raskas auto näillä keleillä. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |
| Punkalla ajellaan 17.9.2011 | tare | Tapahtumat | 40 | 21.09.2011 11:02 |
| Punkalla "jotain ajoa" 7.5.2011 | tare | Tapahtumat | 133 | 25.05.2011 08:01 |
| Punkalla ajellaan 8.1.2011 | tare | Tapahtumat | 34 | 13.01.2011 10:00 |
| Punkalla ajellaan 31.7.2010 | Jare | Tapahtumat | 68 | 03.08.2010 22:34 |