Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.01.2012, 22:55
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Räbinä Näytä viesti
Matihan se kertoo miten selvät numerot ja kirjaimet on oltavan? Taitaa olla sen verran kokemusta niitten ehtimisestä?
Sen verran selvät että selvän saa. Jos on fontti vaihtunut tehtaan meisteistä toisenlaiseks niin sillon pitää meistos varmentaa = lyödään katsastusasemalla stämpit päihin ja merkitään rekisteriotteelle että valmistenumeromeistos varmennettu. Maksaa joitain kymppejä (muutoskatsastus). Jos on epäselvyyttä että onkohan sama auto, saatat joutua selvittelemään auton identiteettiä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.01.2012, 23:44
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Sen verran selvät että selvän saa. Jos on fontti vaihtunut tehtaan meisteistä toisenlaiseks niin sillon pitää meistos varmentaa = lyödään katsastusasemalla stämpit päihin ja merkitään rekisteriotteelle että valmistenumeromeistos varmennettu. Maksaa joitain kymppejä (muutoskatsastus). Jos on epäselvyyttä että onkohan sama auto, saatat joutua selvittelemään auton identiteettiä.
Mulla ei ainakaan maksanut yhtään lisää kun siirsin runkonumeron pajerossa erikohtaan,sanoi vaan että ei olisi saanut siirtää ominpäin vaan olisi pitänyt olla katsurin käsky moiseen mutta veteli silti varmenteet päihin. Ilmeisesti pajerossa on myös korissa sama numerointi,kun rintapeltiä se katseli ennenkuin hakkasi varmenteet.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.01.2012, 00:32
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Ilmeisesti pajerossa on myös korissa sama numerointi,kun rintapeltiä se katseli ennenkuin hakkasi varmenteet.
Tottakai on. Valmistajankilvessä oltava sama numero kuin rungossa, jos heittää niin ei varmastikaan lähetä meistosta varmentelemaan jos entistä/alkuperäistä numeroa ei löydy.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.01.2012, 20:46
Räbinä:n Avatar
Räbinä Räbinä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.08.10
Sijainti: Talluskylä
Viestit: 156
Perusasetus

Navasta kaareen edessä noin 64 senttiä ja taka 60 senttiä.

Numero homma selvä. Muutekin muutoskatsastusta luvassa.

Tuolla kylmässämäessä tätä on puuhasteltu. Voikun oiskin kotona paja missä sais rassailla rauhassa. Siinäpä se oiskin seuraava projekti, tehä talli kotia.
__________________
Konepalvelu Juha Räbinä OY
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.01.2012, 21:21
hacci hacci ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.11.11
Sijainti: nilsiä
Viestit: 34
Perusasetus

Mulla on menossa just talli omaan pihaan projekti..onneks jo katto ja seinät kasassa niin saa jottain romppeita säilöön..kuhan lumet sullaa niin jatketaan rakentamista
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 04.02.2012, 12:29
Räbinä:n Avatar
Räbinä Räbinä ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.08.10
Sijainti: Talluskylä
Viestit: 156
Perusasetus

Oon tuota kiekkamittaria yrittäny herätellä, mut ei onnistu. Ei näyttäs olevan mittarin sisällä mitään vikaa. virrat kun laittaa päälle niin pikkusen hypähtää viisari. Jotain eloa siis on. Johdot on kunnossa. Yritin ehtii tietoo et pystyykö sitä anturia mitenkään mittaamaan, mut ei osunu silmään. Eli siis voiko sitä anturia mitenkään mittarilla todeta et toimiiko?

Sitten vielä jos jollain ois ylimääräisenä tuulilasin pyyhkijän varret, tankin korkki, valonpesijöitten säiliö, muovikoristeet siihen mistä pyyhkijöiden pooriakselit tulee esille ja takayläluukun keskimmäinen pelti, minkä takana luukun lukko.???
__________________
Konepalvelu Juha Räbinä OY
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 04.02.2012, 21:33
markkuh markkuh ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.12.09
Sijainti: Talluskylä
Viestit: 49
Perusasetus

Pajotuspaikka lähiseudulla olis hakusessa mullakin, naapurin miehen kanssa pitäis tsuumata olisko yhteistä intressiä?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 5 17.04.2011 17:00
Suomi Toyota 8" perämurikka huolto Fomococars Tekniikka & Jutustelu 0 10.05.2010 22:20
APUA! Hilux-06 33" 12.5" katsastus antton077 Tekniikka & Jutustelu 3 12.03.2010 22:40
LäJän "perus" huolto alkakoon. Juuso_L Maasturiprojektit 25 29.12.2008 10:47
Ostetaan Ostetaan "Katsastus renkaat" Osmo87 O/M/V Renkaat ja vanteet 1 02.10.2008 20:17


Sivu luotu: 16:29 (GMT +2).