![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Make: 040 537 33 28 Sillä on jo jonkunverran niveliä ja jos kysyntää tulee riittävästi, niin se voi hyvinkin innostua tekeen niitä lisää. Tare sitä aina välillä "kiusannu" että alkais tekeen niveliä, kun kerran osaa ja sillä on itellä laitteet. Sama heppu on tehny sen sun Kuttulandian kisoista voittaman ohjaussylinterin ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Oletko ajatellut viedä tämänkin projektin leimalle ja sitä myötä katuliikenteeseen. Kokemusta sulla kun jo on vuosien takaa ja silloisista pikku asiavirheistä on varmaan otettu opiksi.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta oppineena voin sen verran sanoa et oli oikeen vanhan kansan jäykkis toi katastus ukko.Tarkkaan kun katsoo autoa ja kuuntelee katsurin juttuja ni ei voi kun hymyillä.Meni se ihan sanattomaksi kun juttelimme heidän jarru dynosta,oli liikaa heittoa takajarruissa vaikka oli kertakytkettävä voimavirta lukko.(Tästä jos on jollakin näköhavaintoa ni vois vinkata)
|
||||
|
||||
![]()
Kertokaas arvon raatilaiset! Mitkä ja minkä kokoiset renkaat tähän vekottimeen pitäis ostaa?
|
||||
|
||||
![]()
Jos vältykset riittää ja saat auton niin keveäksi ku puhelit voishan noi mersun akselit kestää jopa 39,5 IROCit.
...tosin nyt jälkikäteen muistin sun kaasujalan ![]()
RASOR Rauman Seudun OffRoad ry Vain kääpiöt madaltavat autojaan... Viimeksi muokannut Olkku : 29.01.2012 16:38 |
|
||||
|
||||
![]()
Eikös joku 37-39 haarukka ole sopiva. Ja pehmeet renkaat.
|
|
||||
|
||||
![]()
Kyllähän ne saa olla vaiks kuin suuret mut! Ne välitykset.37" irok olis ny ajatuksena