![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Paikallinen hyväntekijä ajelee pienellä kuormaajalla ja tekee tällä kadulla pyytämättä toisten lumityöt. Itse kun vielä ollut viikkoja kipeenä, niin aika hiton iso apu on, kun aurauspenkka on hävinnyt tämän herran jäljiltä! Tänään siitä hyvästä vinkkasin hepun pysähtymään, kun taas oli noissa lumihommissa ja annoin evääksi viskipullon ja säilykepurkillisen hirvenlihaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Nimim. Lumitöitä urakoinut 5v.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Nyt on vaan on hyvä olla....
lauantai ja pimppaakin saa kohta, siksi niin pirun hyvä olla... Ps, ajoin muuten just sen pimpan ihan paljaaksi......saunassa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Oisit kuvan laittanut, niin olis voitu jakaa hyvää tunnelmaa =)
|
|
|
||||
|
||||
|
hojoa ahdistaa,, minua ei
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Sain.. Capricen takajarrut,..Kerrankin kerralla kuntoon! Haaralta,siitä banjon päältä molemmat j.putket uusiksi,ja j.sylkyt uutta,..So Price,..Ne toimii sittenkin! Voe tätä pienen 100kg immeisen onnea! ;-D
|
|
|
||||
|
||||
|
mark hunt ja 3.40 kerroin sen voitolle
|
||||
|
||||
|
Tuossa vielä niin ihmeellistä, että omalla ajalla ja omalla rahalla nuo hommat tekee! Ymmärtäisin, jos se ois kivaa vaihtelua vaikka toimistotyöhön, ajella tuollaisella koneella, mutta kalustoa näkyy heillä olevan kaivureita ja maansiirtoautoja pääasiassa... Itse tämä heppu ajaa sellaista viisiakselista maansiirtoautoa, tai se ainakin parkissa talon kohdalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kylie-täti laulelee "...i'm spinning around..."
with my car. Ps. lukkoperä ois pop.
|
||||
|
||||
|
4 päivää on pa...ka lentäny mut nyt on elämä taas urilla ja nyt kauhee draivi tyhjentää jääkomero.
|
||||
|
||||
|
Talvilomaa funtsiessa tajusin että miullahan on se vanhan kannon ylimääräinen lomaviikko pitämäti. Eli vapaiden kanssa saa olla yhteensä kolme viikkoa pois ja kaukana suolakaivoksesta talviloman merkeissä...
"nyt ei viluta enää yhtään"
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
|
||||
|
||||
|
Ylex Parasta ennen starttas samaan aikaan kuin muutaman vuoden pellossa maannut porsche! Vielä piikkirenkaat jostain, niin sitten vasta hauskaa onkin!
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä hyvä ½" pulttipyssy? | Jallu | Tekniikka & Jutustelu | 136 | 29.08.2015 19:26 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Miksi olisi kivaa olla mies? | Santeri | Jokes | 0 | 10.01.2006 12:48 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |