Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.01.2012, 00:55
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

VOI JUHA MIETO

Ruupperin takajarruremontissa vastusti het sitten oikeen kaikki ja viimesen päälle vitun lujaa.
Perkeleen romujen kanssa saa aina teutaroijja...

  #2  
Vanha 19.01.2012, 12:11
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Suburbaniin tankki täyteen: 242,37€. Ei paha. Koska verottajan mielestä toi polttoaine oli niin halpaa niin olihan sitä hintaa syytäkin nostaa reilusti. Ja tottakai samantien laskea noita kilometrikorvauksia. Ite joudun/saan ajaa omalla autolla töiden takia aika paljon ympäri Suomea, ja siinä hommassa en pärjää millään perusfarmari golffilla, enkä kyllä edes millään uudemmalla citymaasturilla. Eli ne 6l/sataselle kuluttuvat autot voipi unohtaa.

Täytyy vissiin ottaa uudemman kerran laskukone käteen ja funtsia että kannattais sittenkin joku työsuhde-Navara vaikka kuinka vituttais sellasella ajella....
  #3  
Vanha 19.01.2012, 13:33
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

pitäs jotaki tehä tolle polttoaine verolle.
jossakin maassa oli rekat pysäköity pitkin moottori teitä ja vilkkaita kaupungin keskustoja tälläsessä tilanteessa.

sama käytäntö tännekkin
  #4  
Vanha 19.01.2012, 15:57
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
pitäs jotaki tehä tolle polttoaine verolle.
jossakin maassa oli rekat pysäköity pitkin moottori teitä ja vilkkaita kaupungin keskustoja tälläsessä tilanteessa.

sama käytäntö tännekkin
Täällä vaan purraan viiksiä ja venytetää selkänahkaa. Raskaan kumipyörä kaluston ku pistäs vaikka viikoks vehkeet kokonaan seis ni katotaa mikä melske siitä syntyy.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
  #5  
Vanha 19.01.2012, 17:32
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Leafin Xylitol Jenkki purkat tehdään Turkissa!!!!!!

Ei enää koskaan Jenkkiä suuhun.
__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
  #6  
Vanha 19.01.2012, 18:48
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.378
Thumbs down

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NewJuhani Näytä viesti
Leafin Xylitol Jenkki purkat tehdään Turkissa!!!!!!

Ei enää koskaan Jenkkiä suuhun.
-Jaaha, ne purkat paitsioon....
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
  #7  
Vanha 19.01.2012, 19:13
Roadstar:n Avatar
Roadstar Roadstar ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.12.04
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 153
Thumbs down

Naapuri from hell


Jäänyt naapurin eläkeläisillä aamulääkkeet taas ottamatta, ukko veteli lingola lumet mun pihalle ja akka huutaa hiilikoukkuna samaan aikaan. VITTU MITÄ URPOJA. Samaa vittuilua jatkunut jo n.10vuotta. 3 muuta naapuria kuolleet tai kyllästyneet ja muuttaneet pois. Ei huvittais muuttaa, koska jääminen vituttaa ja nostaa niiden verenpainetta ratkeemisrajalle. Olisko hyviä vinkkejä miten noiden fossiilien kanssa voisi pärjätä? Valittavat muiden istuksista, aidoista, autoista, postikuskista, roska- ja aurakuskista,rakentamisesta,purkamisesta yms ihan VITTU kaikesta kokoajan ja harvemmin aiheesta. (huom. kaikki muut naapurit on ihan normitasolla jos mut tunnistavat

Niin se vaan on että sukulaiset ja naapurit on mitä on, vain ystävät voi valita.
  #8  
Vanha 01.03.2012, 21:11
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NewJuhani Näytä viesti
Leafin Xylitol Jenkki purkat tehdään Turkissa!!!!!!

Ei enää koskaan Jenkkiä suuhun.
JENKKI, yök, JENKKI

Nyt voi taas purekella purkkaa, KOTIMAISTA.

FAZER FAZER FAZER
__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
  #9  
Vanha 03.03.2012, 11:48
..Reetu..:n Avatar
..Reetu.. ..Reetu.. ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 17.01.11
Sijainti: Merrasmäki
Viestit: 397
Perusasetus

Tää saattaa kuulostaa oudolta, mut se vituttaa ku ei oo mitään tekemistä
  #10  
Vanha 14.03.2012, 08:49
NewJuhani:n Avatar
NewJuhani NewJuhani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.10
Sijainti: Finland
Viestit: 353
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NewJuhani Näytä viesti
JENKKI, yök, JENKKI

Nyt voi taas purekella purkkaa, KOTIMAISTA.

FAZER FAZER FAZER
Tämän päivän radiouutisiin liittyen täytyy varmaan kertoa:

Minulla ole muuta yhteyttä Fazeriin kuin et olen tuotteita syövä asiakas.
__________________
RR L322
EX-RRC
EX-LR 110 HCPU
FF stw
S 580J
JET-A1
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? FinnDRZ Chit-Chat 1829 07.01.2013 09:50
Autossa turhaa.Kerro.....1/2.......... Bruno Chit-Chat 76 10.12.2010 02:00
Kerro peräkärrystäsi Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 35 08.07.2007 20:10
köyhää vituttaa Tekniikka & Jutustelu 3 08.12.2003 10:08
Mua vituttaa mika Bullshit 0 01.03.2002 01:47


Sivu luotu: 22:24 (GMT +2).