![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() * Tuo kuutoskone on itse asiassa aika painava. Kevyempiä kasikoneitakin löytyy, jopa jenkkiautoista ![]() * Tehoa ei koneessa ole kovin hirveästi, stroukattuna sieltä irtoaa kyllä sen ~270hp/400Nm (riippuen käytetyistä osista). Monessa tuoreemmassa kasissa on tuon verran jo vakiona, ja kohtuuhalvoilla viripalikoilla irtoaa tarvittaessa reilusti lisää ![]() * Jeepin kuutonen on pitkä kone, kasi on periaatteessa ainakin yhden pytyn verran lyhyempi, kompaktimpi kone sen parin pytyn verran. Jos kasikonetta vielä hieman siirtää taaemmas niin painonjakauman saa vaikka 50/50 jos siltä tuntuu. * Voimansiirron modaukset? Yksi poikittaispalkki laatikolle, TJ:hin sopivat koneen kannakkeet (tilaa USA:sta valmiina jos ei itse halua tehdä), kardaanien pidennys/ lyhennys. Eipä siinä juuri muuta ole ![]() * Pakoputki ei ole kovin kummoinen tehtävä, esmes teettää Tiittasella Kannelmäessä, ne tekee uuden putken ~100€:lla ja menee pari tuntia. Monesti putkea joutuu joka tapauksessa muokkaamaan alkuperäisestä vaikkei tekniikkaa vaihtaisikaan, jos ei halua että jää heti ekaan kiveen kiinni. Ja sitten nuo yllä olevat argumentit voi myös kääntää vähän toisinpäin, todetakseen miksi kannattaisi pitää se kuutonen ![]() Oikeasti onhan tuollaisessa tekniikanvaihdossa hommaa ihan pirusti, ja aikaa siinä menee. Vaan enpä minä ainakaan valita että saataisiin kasikoneinen TJ tänne katukilpiin, ei taida montaa olla? Enkä usko että sinäkään ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Toi Jeepin kutonen taitaa painaa enemmän kuin Fordin V8 mut siitä otetaan selvää. Jotenkin ei vaa nappaa ton kutosen virittäminen, en tiedä miksi. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jotenkin arvelin että nimenomaan tämä oli syynä swappiin...
![]() Sikäli kun 4.0 koneisessa XJ/TJ:ssä saa laillisesti olla maksimissaan "vain" 228hp, niin keskustelu isoista hp-lukemista on vain joutavaa höpötystä. Jos menee konttorille 300-400hp virivirikoneella, niin ei ne siellä enää niin taukkeja ole, etteivätkö ymmärrä jotain olevan "pielessä". Toista oli ennen. ![]() Miten olisi Jeepin uudempi 3,7L V6-kone? Tehoja jotain 210hp, lieneekö myös kevyempi? Ja onhan siinä uudemman tekniikan lisäksi myös jo "veen ääni". ![]() Jos niitä hepoja ja soundeja todella kaipaa, niin sitten vain SRT8 alle! Pitäs riittää molempia, eikä tartte swappailla, paitsi euroja. ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Annas nyt Okan laittaa sinne se kasi, eläkä intä
![]() Kasissa nyt vaan on niin vitun hienot äänet.
__________________
<-Supporting your local heroes-> - Team Rolling Jeep - Mikälie jäätelökioski Jeep |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lisää vettä kasimyllyyn. Luin juuri jostain Jenkkisaitilta, että kuutosen PCM-yksikkö on sama kuin 4.7-litrasessa! Sen puoleen tartteis vain löytää kasista mopoin versio ja eikun piuhat kiinni ja menoksi!
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
PS onhan toi 4.7 L kanssa V8 ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
En tietenkään enää löytänyt tuota keskustelua, mutta kokeiles laittaa kuukkeliin haku "jeep 4.0 swap 4.7" tai jotain vastaavaa. Lontoon hakusessa ollessa voi tiedon etsintä olla toisaalta vähän hankalaa.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Woooon woooon wooooon woooooooooo
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Takavalojen upotus, kun rupes ärsyttää noiden valojen törrötys
![]() Lähtökohta ja tässä vaiheessa on hyvä piirtää tussilla jäljet että mistä leikataa siinähän se tussin jälki näkyy ja ei muuta kuin leikkele ja tovin leikkelyn ja snurauksen jälkeen siinä möllöttää reikä takavalo takasin laitettu ja avot kun hävis törrötys takavalo piiloon |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mites rekisterikilpi ja sen valaistus?
__________________
Jeep ISORY |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Jeep wrangler -88 4.0l | JSJ | O/M/V Ajoneuvot | 10 | 25.03.2010 10:34 |
Ostettu Jeep Wrangler YJ/TJ/LJ | offroadjouni | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 04.01.2009 01:10 |
jeep wrangler | f250 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2007 19:34 |
M: Jeep Wrangler YJ 4.0 -92 | hiski1 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.08.2007 21:03 |
M: Jeep Wrangler 2.5 -90 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.02.2006 15:51 |