![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ainahan noita nelivetoisia henkilöautoja on. Esim. Subarut. Ne vaan tuppaa imemään hieman bensaa. Toisaalta tuossa eräs tuttu kauppas gti golffia. Mutta sellaisella tulee vain sakkoja. Ei hyvä. Pitää siis katsoa koppimopo luokkaa ja pysyä uskollisena auton koon suhteen. Koppimopot on pop <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> -- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma -- Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ehkä seuraavaksi? | HELLE | Chit-Chat | 13 | 09.02.2008 17:50 |
| Mitäs on tehoja GM:n 6,2 D:ssä? | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.08.2007 07:19 |
| Mitäs tilasit | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 17.09.2004 08:11 |
| Mitä seuraavaksi? | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 17.08.2004 20:48 |
| Mitäs nyt tehään...? | Rakas Päiväkirja | 9 | 21.05.2003 19:04 | |