![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
ja paremmat valot on olleet ladassa, opel rekord, mercedes 123 ja vähän vajaa 30v autoissa opel omega ja cedricci.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
No valoista valotelineisiin
![]() Jouduin siis heivaamaan lisävalot kokonaan pois telineen päältä. Oli vielä kokonaisuudessaan pykälien puitteessa oleva yhdistelmä, muttei nyt enää. Valotehoa kun en täysin halua pudottaa laitoin ns. erillisellä yksiköillä olevat tuikut omiin kaukovaloihin. Jos valot haluisi saada nokalle ilman tärinää pitää varmaan pultata ne konepellistä läpi kuten näin yhteen Vanetteen tehdyn. Tai sitten yrittää selvittää nätisti kuinka uudempaan kuin 2007 autoon on laitettukin teline jo ennen kuin se valmistui ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
EU-valotelineet on pelkiä koristeita. Ihan sama olisi porata auton puskuriin tai konepeltiin reiät ja laittaa valot siihen kiinni.
Kaikissa länsimaisissa työkaluissa on jonkinlainen rauta keulalla. Vain noissa parissa vanhemmassa jotain keulaa suojaavaa,uudet on ihan leluja, jatkuvasti joutuu niitä vääntelemään, että lisävalojen suuntaukset olisi edes jotenkin oikeaan suuntaan. Vanhimmassa on Sisun tekemä "puskurauta" jota ei ole joskaan tarvinnut oikoa tai väännellä oikeaan asentoon. Sitä on kyllä maalattu muutaman kerran, kun on on ottanut iskuja vastaan, lähinnä "esineitä" sillä siirrettäessä.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |