Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.01.2012, 04:27
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Oon joskus ollukki porinoissa tämän speden kans, pittääpä soitella ja vähän kysellä.

__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.01.2012, 06:56
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

noniin sehän lähtee sitte anssillaki taas harrastus eteneen.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.01.2012, 22:52
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Nyt sai taas jotain näkyvää aikaan kori ois pois rungolta ja pikkusen kunto tarkistusta rungolle jo tehty... ei paha. Jos sitä viikonloppuna pääsis etenemään. Ensin pikku pesut, akselit pois, uusien akseleiden riisuminen, korvakoiden teko ja paikoilleen sovitus... kuulostaa helpolta




Vähän ahdasta


ois kait sitä voinut kauempanakin seinästä olla.



Ja pakkanenkaan ei kiusannut n. 24 ja pakkasella.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.02.2012, 22:27
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

No joo, taas lähti projekti liikkeelle ja tarkotus ois ettei ihan heti pysähtys... niin aina.



Range takaa päin tällä hetkellä



Ja edestä.


Seuraavana ois ohjelmmassa parin ruostepaikan ehjäys ja samalla päädyin siihen että kolmiotuen yläpään kiinnitys rungossa lähteepi svittuun koska ruoste oli päässyt vähän koloamaan sen alle ja teen uuden "paremman" runko palkkien väliin. Samalle se laskee alemmaksi eikä rasita takapalloa niin paljon. Akseli projektiinki on jo kaikki muut osat paitsi paineilma sylinterit lukoille... niiden kimppuun kun runko on kunnossa ja maalissa.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 19.02.2012, 12:15
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Vähän ruoste korjauksia. Takakolmion tuen alta oli päässyt vähän haprastumaan



Palkki lähti pois ja tilalle tulee vähän erillainen ratkasu.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 20.03.2012, 22:36
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

no niin anssi alappas nyt kiltisti mennä sinne talliin ja tee tämä valmiiksi niin päästään kesällä paratiisiin.. jos sitä nyt tänä kesänä on.. eihän tuossa tarvittais kun vkl ja pari lavaa karhua..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.03.2013, 18:52
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Tallin siivouksen yhteydessä löyty yksi tämmönenki rojekti, pitihän sitä sitten alkaa vähän nysväämäänki.

Pala pois


Oli päässy jo vähän pehmenemään


Pikkasen uutta rautaa


Sitten akselit esiin ja ylimääräset romut pois, taka-akseli alkaa olemaan jo paljaana niin pääsee sovittamaan uusia korvakoita
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
AXE anti-hangover suihkusaippua tuska This And That 21 09.08.2003 13:27


Sivu luotu: 03:03 (GMT +2).