Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.01.2012, 21:45
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Duck Hunter Näytä viesti
Meinnaakko että 300 000 ei olis vielä paljoa?
itteäni vain huvittanu ku kattonu ku myyään autoja joilla mm. 550 000 ajettu
Muistelinkin että SLCK:n foorumilla on ollu kilometritopicci.
Sieltä vaan ihmettelemään.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=6991

Olkoonkin yliarvostettuja mut laatu maksaa.
Ei ne pajeroiden koneetkaan mitään ikuisia ole.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.01.2012, 22:21
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Murros Näytä viesti
Muistelinkin että SLCK:n foorumilla on ollu kilometritopicci.
Sieltä vaan ihmettelemään.
http://www.slck.net/viewtopic.php?t=6991

Olkoonkin yliarvostettuja mut laatu maksaa.
Ei ne pajeroiden koneetkaan mitään ikuisia ole.
Uskollan jopa sanoa että vanhat mitsun koneet on heikompia kuin vanhat toyotan moottorit,sen verran on ollut toyotia itselläkin niin kokemuksesta tiedän että ne kestää melkolailla paremmin kuin mitkään muut huoletonta käyttöä. Sai antaa ronttosta niin perkeleesti ja välillä mentiin mineraali öljyillä +16tkm ja aina se vaan toimi kuin junan vessa. Siis kyllähän jokainen kone kestää kun käyttää järjellä,mutta toyotan kone kestää järjetöntäkin käyttöä. Tämä oli kylläkin bensa, mutta silti.

EDIT: Ja jos ugly äänistä ruetaan puhumaan niin eipä se 12-ht:kaan mitenkään ihmeellinen ole,samanlainen japanialainen turisija kuin muutkin. Kyllähän 6pyttyinen kuullostaa aina paremmalta kuin 4,mutta vasta kun tilavuutta on 5,9l ja valmistajana Cummins

Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 11.01.2012 22:27
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.01.2012, 22:48
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Uskollan jopa sanoa että vanhat mitsun koneet on heikompia kuin vanhat toyotan moottorit,sen verran on ollut toyotia itselläkin niin kokemuksesta tiedän että ne kestää melkolailla paremmin kuin mitkään muut huoletonta käyttöä. Sai antaa ronttosta niin perkeleesti ja välillä mentiin mineraali öljyillä +16tkm ja aina se vaan toimi kuin junan vessa. Siis kyllähän jokainen kone kestää kun käyttää järjellä,mutta toyotan kone kestää järjetöntäkin käyttöä. Tämä oli kylläkin bensa, mutta silti.

EDIT: Ja jos ugly äänistä ruetaan puhumaan niin eipä se 12-ht:kaan mitenkään ihmeellinen ole,samanlainen japanialainen turisija kuin muutkin. Kyllähän 6pyttyinen kuullostaa aina paremmalta kuin 4,mutta vasta kun tilavuutta on 5,9l ja valmistajana Cummins
Noo cummins ei kuitenkaan ollut tän topicin autovaihtoehtojen moottorivaihtoehto vaikka hyvät saundit siitä kyllä lähtee ja itse konekin on varsin soppeli paketti, itse pidän silti enemmän Catepillarin c15 15,2l kutosen äänistä http://www.youtube.com/watch?v=uaf10...eature=related



okei hieman offtopikia
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 11.01.2012, 23:02
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Mites se muuten nuisa s´dieseleissä on että paljonko niihin tullee lissää maksettavvaa pelkän dieselin lisäksi?

Miten pakettiauto taika huoltoauto eroaa normaalimaasturista?
Jos oikhen oon ymmärtäny niin ainaki joku vero oli vissiin huoltoautola pienempi??
Ja mitenkäs auton saa katastettua huolto áutoksi, mitä pittää tehä sille ja mitä sen katastus tullee maksaan??

Ehkä jonku mielestä tyhmiä kysymyksiä, mutta pakko kysyä kun ei asioista vielä niin kauhiasti tiä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.01.2012, 23:28
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Thumbs up

Jos japanilaista niin tuossa vähän ajettu eikä pahan hintanenkaan Haittana vain tuo hakumatkan pituus

http://www.blocket.se/stockholm/MITS....htm?ca=11&w=3
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.01.2012, 03:05
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

huolto ja paketti eroaa normaali maasturista veron määrästä ja yleensä henkilömäärästä.
huolto autot taitaa kaikki olla 2 paikkasia mutta paketti autoja on ennen saanu tehä 2+3 istuttaviksi kovilla lisäpenkeillä.

esimerkkinä 3000kg kokonaispainonen henkilöauto:
diesel vero 733.65€/vuosi
ajoneuvo vero 361,35€/vuosi

sama pakettiautoksi rekisteröitynä:
diesel vero 98,55€ huolto autossa onko vielä pienempi?
ajoneuvo vero 361,35€

bensa maastureissa tulee maksettavaksi vain tuo ajoneuvo vero

trafin sivuilta voi käydä lukemassa nuita vero juttuja
http://www.trafi.fi/verotus/ajoneuvo...ja_maara#Maara

toivottavasti tässä unen pöpperössä tuli edes jotaki auttavaa teksitä
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.01.2012, 07:07
Comax Comax ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 161
Perusasetus

huoltoauto on pakettiauto ja näin ollen täysin sama vero. Auton hankinnassa kannattaa muistaa, että ainoat kulut ei ole hankintahinta ja bensa/diesel vaan kylkeen tulee lisäksi maksettavaksi tosiaan verot ja vakuutukset vuosittain jotka o taitaa pienimmilläänkin olla yhteensä 500e luokkaa per vuosi ilman vakuutusbonuksia.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 12.01.2012, 13:17
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Viestit: 2.952
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
huolto autot taitaa kaikki olla 2 paikkasia mutta paketti autoja on ennen saanu tehä 2+3 istuttaviksi kovilla lisäpenkeillä.
Taitaa suurin osa huolto-autoista olla 3hlön autoja, tai ainakin toyota-rintamalla. Pakuja löytyy samaiselta rintamalta sitten 3+3.

Ja topicin aloittajan kysymykseen tarjoan minäkin ratkaisuksi hyväkuntosta ja hinnaston yläpään HJ61:stä, niin pääsee ajelemaan luotettavalla laitteella eikä tarvii alkaa ekana päivänä tekemään niitä vaikeemman tason remontteja. Hyvien 61:sten jälleenmyyntiarvot tuntuu vaan nousevan vuosi vuodelta, joten sellaisen ostaminen on vähä niinkuin sijoitus =)
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
00-02 Cherokee hankinnassa. Neuvoja? LaGrande Tekniikka & Jutustelu 3 08.09.2009 17:01
Pickup hankinnassa Miraakkeli Tekniikka & Jutustelu 7 05.08.2007 09:20
Sisu A-45 hankinnassa Viikari Tekniikka & Jutustelu 3 26.03.2007 05:31
hankinnassa BJ, hyvät ja huonot puolet? Tekniikka & Jutustelu 1 07.12.2005 18:02
GD mersu hankinnassa ? Tekniikka & Jutustelu 2 27.06.2005 16:55


Sivu luotu: 22:51 (GMT +2).