Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.01.2012, 18:35
Kylmit Kylmit ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.01.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 176
Perusasetus

NAPERON!!


eli Pätkäpajeron, -98 3.5 "isolohkolla" ja tomaatilla.

Ei näillä lämmitysöljyhinnoilla kehtaa mitään dieselvehjettä ostaa...


Viimeksi muokannut Kylmit : 09.01.2012 18:41 Perustelu: lukihärö..
  #2  
Vanha 09.01.2012, 23:46
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Tallipaikka! Muutaman vuoden se otti, mutta kyllä kannatti odottaa! Nyt miettimään tallitupareita...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
  #3  
Vanha 09.01.2012, 23:50
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

viimeinen hankinta,, KÄNNI
  #4  
Vanha 09.01.2012, 23:57
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mäksä Näytä viesti
viimeinen hankinta,, KÄNNI
Taas?
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
  #5  
Vanha 10.01.2012, 00:00
MOGGI MOGGI ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.05.06
Sijainti: Turku
Viestit: 682
Perusasetus

Eberin kiertovesipumppu alkaa jääkaappi lämmetä
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista
-mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä-
  #6  
Vanha 10.01.2012, 00:03
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rompe1 Näytä viesti
Taas?
mitenniin TAAS..??????
mä juon nykyään "TOSI" harvoin..
  #7  
Vanha 10.01.2012, 00:10
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja knucklebone Näytä viesti
Tallipaikka! Muutaman vuoden se otti, mutta kyllä kannatti odottaa! Nyt miettimään tallitupareita...
Minne muutat

Ettei menis offiks, lavamersuun uus tuulilasin kehys kl-varaosista.
Vaikka oon kuulma pihi, vanhaa en alkanu kursiin kokoon


Kivat kitit sieltä tuli ku laikkasin poois!
  #8  
Vanha 10.01.2012, 09:50
~BJ40~:n Avatar
~BJ40~ ~BJ40~ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.10.05
Sijainti: Virolahti, Finland.
Viestit: 187
Perusasetus

Bj:hin leima
  #9  
Vanha 10.01.2012, 12:24
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Minne muutat
Laajaan saloon. Nyt mahtuu räjäyttämään HJ:n levälleen.
Sori OT
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
  #10  
Vanha 10.01.2012, 22:14
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja knucklebone Näytä viesti
Laajaan saloon. Nyt mahtuu räjäyttämään HJ:n levälleen.
Sori OT
Finally, I congratulate.
Minnepäin laajaa saloa?
  #11  
Vanha 10.01.2012, 23:53
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Finally, I congratulate.
Minnepäin laajaa saloa?
Kiittää ja kumartaa hän! Siellä ihan öljysataman kupeessa majaillaan.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
  #12  
Vanha 10.01.2012, 12:49
sumpe:n Avatar
sumpe sumpe ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 23.12.07
Sijainti: Rauma, Finland.
Viestit: 2.000
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Minne muutat

Ettei menis offiks, lavamersuun uus tuulilasin kehys kl-varaosista.
Vaikka oon kuulma pihi, vanhaa en alkanu kursiin kokoon


Kivat kitit sieltä tuli ku laikkasin poois!
Ei harmita enää!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR
  #13  
Vanha 10.01.2012, 22:04
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Perusasetus

pussillinen jarru/löpö linjan kiinnitys käikäleitä, 454ss ältä vara jouset fs jeepulaan ja löpö suotimelle+syöttö pumputtimelle uuvet letkulähöt ja tietty väärän kokoset nii ja 80 eurolla osia et sais caddyn jälki hitler jygend tarkistuksesta läpi
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
  #14  
Vanha 10.01.2012, 22:56
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sumpe Näytä viesti
Ei harmita enää!
Elä ny, muuten tää on ihan loisto pirssi, jarrut toimii kuin únelma ja kone kehrää niiin kuin vaan 5-pyttynen voi
Lähtee laakista käymään. eikä toi osa maksanu ku 85e kotiin kannettuna

Ja ettei men is offiks, ostettu ebaysta 8kpl unimogin jarrulevyjä, joista 4 jää itelle
  #15  
Vanha 10.01.2012, 23:57
knucklebone:n Avatar
knucklebone knucklebone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.07
Sijainti: Hellsinki
Viestit: 475
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heikki L Näytä viesti
Ja ettei men is offiks, ostettu ebaysta 8kpl unimogin jarrulevyjä, joista 4 jää itelle
Entä mitäs sille ZILin hankinnalle kuuluu, kai sä nyt semmoisenkin hommaat, ettei vaan lopu ropattavat kesken?
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ]
  #16  
Vanha 11.01.2012, 15:40
Turbo Isuzu:n Avatar
Turbo Isuzu Turbo Isuzu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 19.10.11
Sijainti: Jämsänkoski
Viestit: 695
Perusasetus

Tilasin Tammertiisselistä Trooperiin uuden takajarrusatulan. Kaks kuukautta netistä koitin ettiä noita mutta eipä löytynä.

Hintaa oli 170€ eli kohtuu halapa minun mielestä.
Jokohan sitten ens viikolla sais sen perkeleen leiman rätinkiin.

Viimeksi muokannut Turbo Isuzu : 11.01.2012 15:43
  #17  
Vanha 11.01.2012, 22:42
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja knucklebone Näytä viesti
Entä mitäs sille ZILin hankinnalle kuuluu, kai sä nyt semmoisenkin hommaat, ettei vaan lopu ropattavat kesken?
Tottakai
Kyllä sellanen on hankinta listalla kunhan saan nykyiset alta pois ja yhden 4x4 kulkineen kuntoon
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:29 (GMT +2).