![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
NAPERON!!eli Pätkäpajeron, -98 3.5 "isolohkolla " ja tomaatilla.Ei näillä lämmitysöljyhinnoilla kehtaa mitään dieselvehjettä ostaa...
Viimeksi muokannut Kylmit : 09.01.2012 18:41 Perustelu: lukihärö.. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Tallipaikka! Muutaman vuoden se otti, mutta kyllä kannatti odottaa! Nyt miettimään tallitupareita...
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
viimeinen hankinta,, KÄNNI
![]() ![]() ![]()
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Eberin kiertovesipumppu alkaa jääkaappi lämmetä
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
mitenniin TAAS..??????
![]() ![]() mä juon nykyään "TOSI" harvoin.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() Ettei menis offiks, lavamersuun uus tuulilasin kehys kl-varaosista. Vaikka oon kuulma pihi, vanhaa en alkanu kursiin kokoon ![]() Kivat kitit sieltä tuli ku laikkasin poois! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Bj:hin leima
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Laajaan saloon. Nyt mahtuu räjäyttämään HJ:n levälleen.
![]() Sori OT
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Minnepäin laajaa saloa? |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Kiittää ja kumartaa hän! Siellä ihan öljysataman kupeessa majaillaan.
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Ei harmita enää!
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
|
#13
|
||||
|
||||
|
pussillinen jarru/löpö linjan kiinnitys käikäleitä, 454ss ältä vara jouset fs jeepulaan ja löpö suotimelle+syöttö pumputtimelle uuvet letkulähöt ja tietty väärän kokoset
nii ja 80 eurolla osia et sais caddyn jälki hitler jygend tarkistuksesta läpi
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#14
|
||||
|
||||
|
Elä ny, muuten tää on ihan loisto pirssi, jarrut toimii kuin únelma ja kone kehrää niiin kuin vaan 5-pyttynen voi
![]() Lähtee laakista käymään. eikä toi osa maksanu ku 85e kotiin kannettuna ![]() Ja ettei men is offiks, ostettu ebaysta 8kpl unimogin jarrulevyjä, joista 4 jää itelle
|
|
#15
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
[ ][ ]=TOYOTA=[ ][ ] |
|
#16
|
||||
|
||||
|
Tilasin Tammertiisselistä Trooperiin uuden takajarrusatulan. Kaks kuukautta netistä koitin ettiä noita mutta eipä löytynä.
Hintaa oli 170€ eli kohtuu halapa minun mielestä. ![]() Jokohan sitten ens viikolla sais sen perkeleen leiman rätinkiin. Viimeksi muokannut Turbo Isuzu : 11.01.2012 15:43 |
|
#17
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Kyllä sellanen on hankinta listalla kunhan saan nykyiset alta pois ja yhden 4x4 kulkineen kuntoon
|