![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kaksi cowboyta istui saluunassa keskustelemassa, ensimmäinen kertoi olleensa raskaassa karjanajossa viimeiset kolme viikkoa ja menevänsä seuraavaksi nauttimaan kuumasta kylvystä ja porttolan palveluista. Tähän toinen vastasi kehumalla edellistä viikkoaan: ...well, olin preerialla ratsastamassa kotia kohti, kun näin jotain outoa. Maantierosvot olivat sitoneet kauniin naisen ja jättäneet makaamaan junakiskoille, päästin neidon köysistä ja rakastelimme kaksi päivää & kaksi yötä... kaikissa mahdollisissa asennoissa! Hän olisi varmaan ottanut suihinkin... mutten löytänyt päätä mistään...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Voi olla, että tämä on kerrottu jo täällä aikaisemmin mutta pistetään nyt.
Mikä on vialla kun emäntä tulee keittiöstä olohuoneeseen nalkuttamaan? No, kettinki on liian pitkä.
__________________
_________________ Land Rover Defender 110 Td5 Vm.2002 --------------------------- |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Suomen presidentinvaalit 2012!
__________________
RUMARACING Esla T4 |
|
#4
|
|||
|
|||
Koululaiselta kuultu sekunti vitsi
Oletteko koskaan kuullut sekunti vitsiä?
No en minäkään kun se meni jo.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
yks nainen pilkkasi uimahallissa mua , taputteli vatsalle ja sanoi:
"Täähän on oikea sixpäkki, onks se Carlsbergia vai Karjalaa?" Sanoin sille , notta "perkele, siinä on hana alla, maista ite !!! |
|
#6
|
|||
|
|||
D:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Vittu-sanan käyttö
Vittu-sanan ainoat soveliaat käyttökerrat kautta maailmanhistorian: “Paikallisia sadekuuroja… ja vitut!!” – Nooa, 4341 eKr “Miten vitussa sinä ratkaisit tuon!?” – Pythagoras, 126 eKr “Haluatte MINKÄ tuohon vitun kattoon!?” – Michelangelo, 1566 “Mistä vitusta noi kaikki intiaanit tuli?!” – Kenraali Custer, 1877 “Vitut täällä mitään jäävuoria ole.” – Titanicin kapteeni, 1912 “Onhan se niin vitusti hänen näköisensä!” – Picasso, 1926 “Missä vitussa me ollaan!?” – Amelia Earhart, 1937 “Joka vitun taukki ymmärtää tämän.” – Einstein, 1938 “Mikä vittu se oli?!” – Hiroshiman pormestari, 1945 “Hei haloo, kuka vittu siitä saisi tietää?!” – Bill Clinton, 1999 “Enpä arvannut että he suuttuisivat noin vitusti.” – Osama bin Laden,2001 “Mikä vitun riskianalyysi?” Kaj-Erik Relander (Sonera) 2001 “Mikä vitun romahdus? Ei vittu koske Suomea!” Jyrki Katainen (Valtiovarainministeri) 2008
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti. ![]() Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95. Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66 Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98 MYYTÄVÄNÄ: https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912 |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Tosimiehillä on tynnyri!
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lööppi iltapäivälehdessä.
"Skandaali vaalikiertueella, Haavisto tuli Joen suuhun yhdessä Antonion kanssa !!!"
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Maailman luotetuimat autot | legro | Chit-Chat | 3 | 24.11.2007 11:00 |
| Maailman asiallisin taikuri! | Palex | Chit-Chat | 4 | 08.03.2007 18:36 |
| Miesten maailman vertailu... | h-a-r-z-a | Chit-Chat | 1 | 28.04.2006 18:22 |
| Maailman nopein nallekarkki | H@nde | Chit-Chat | 5 | 04.03.2005 18:31 |
| Talma maailman kartalle. | MakeH | Linkit | 3 | 13.02.2005 11:04 |