![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jonkin aikaa kuulostas et kaikki pytyt ei mukana 10 sekuntia.Huohotti kylmänä enempi kuin pomon 700tkm ajettu lantikka lämpimänä.Saan huomenna kaasuläppä paketin eri koneesta ni pitää katsoa lämpimänä miten huohottelee,mutta kylmäkäynnistys vika edelleen.Kaikki letkut konehuoneessa uutta.Tankkiin ei pääse käsiksi kun vetokoukun ym raudat hitsattu alle.Täytyy varmaan ruveta käynnistelemään 10h välein jos ei selviä vika.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tottakai se röpöttelee kylmiltään,se kuuluu ominaisuuksiin.
Mites vika alkoi? Ja kun vaihoit hehkut niin tuliko johdot kiinni? Ja toimiiko ne ylipäätään eli palaako hehkun merkkivalo, ja naksuuko rele?? Entä jos hehkuttaa suoraan akkukaapelilla hehkukiskoon ??? Ja mitä meinasit sillä kaasuläpän vaihdolla selvittää??????? ![]() ![]() Ja kauanko oot auton omistanu?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Auto ollut vasta 2kk.Alunperin oli 23v hehkut mutta niistä osa oli sököjä ja uusia ei muka saanut.Vaihdoin 14v hehkut (jotka punastuu 25sek hehkutuksella)suoraan akulta katkaisimen kautta(sulake välissä).
Kaasuläppä vaihdettava koska purin entisen ja akseli kai vääntyi kolisteltaessa ja ei kehtaa koettaa naputella suoraksi.Akselin päissä muuten rikat ja muovi putki ei stefoja. Imusarjalla vielä 1 toimiva hehku lämmittää tulevaa ilmaa kai. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Oletko varma että noi 14V:n hehkut on enää ehjät? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja tuota ne hehkut ottaa vähän p"¤%kleesti virtaa eli millainen katkaisija ja minkä kokoinen sulake??? Motonetin luettelosta löytyy kyllä ja 10.82 asti kuuluu olla nuo 23 volttiset, ja siitä eteenpäin 14 volttiset. Ja 14 V hehkut on 7 sekuntin. Eli ne saattaa olla jo sököt. Entäs onkos se imusarja hehku sarjassa tämän nykyisen virityksen kanssa??? Ja jos niin onko se ehjä? Oisiko kova homma palauttaa "tehdas asetukset" takaisin???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#6
|
|||
|
|||
![]()
vm.5/83,uudet hehkut varaosaliikkeen koneella 20sek.Painonappi katkaisija(ei muovinen leikki) hehkuilla 40v sulake välissä.Kokeilin myös lisävaloreleen kautta jolloin meni virtaa vain 10.5v kiskolle nyt 11.5v,sulakkeen kokohan ei vaikuta virran kulkuun tosin hiluxissa muistaakseni 80 sulake hehkuilla
Imusarjahehku eri järjestelmässä eri painonappi 24v. Tehdasasetukset olisi helppo palauttaa nappiviritys toimii,mutta tästä tuppukylästä(kuhmo) ei saa 23v hehkuja.Toyota liikkeelläki ihmettelivät tuota 23v viritystä. Miten motonetin 14v hehkut kestää 24v järjestelmässä?Perustuuko kesto tuohon 7s aikaan?Silloinhan voisin kokeilla omille hehkuille 24v. Viimeksi muokannut aapo 982 : 09.01.2012 10:36 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ote motonetin luettelosta. Voi siinä olla virheitäkin.
Lainaus:
Jos näin on niin seuraava kysymys siulla on että miksi toinen akku on sökö/ei ota virtaa vastaan. Laita sinne ne hehkut jotka kuuluu ja palauta se niinkuin se on tehtaalta lähtiessään ollutkin niin silloin se pelaa. Ja jos jotain muuta on rikki niin vaihda se ehjään.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Minä hommasin omaan hoojiihin 23 voltin hehkut Tiiran autosähköstä. Siitä on jo kyllä muutama vuosi aikaa. Luulisi tuolta vieläkin niitä saavan oli silloin ainakin muistaakseni tilaustavaraa.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
12v otettu kuskinpuolen akusta toinen akku uloslähtö 24v.Molemmat akut pelittää(lähes uusia).Käynpäs kysymässä tiiralta hehkuja samalla kun putken haen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj käynnistys onkelma... | Oskulennu | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 30.10.2008 23:00 |
HJ:n käynnistys ja savutus | Gravedigger | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.04.2007 14:12 |
LJ:n käynnistys ongelmia | ugly_hj | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 21.01.2005 21:57 |
Käynnistys | Esko | Vuosimallit 1984-1996 | 8 | 13.09.2003 16:21 |
Käynnistys | jomppa | Vuosimallit 1984-1996 | 4 | 30.06.2003 14:09 |